Top Social

Smakowity zapach od Yves Rocher Smoothie Limited Edition - woda toaletowa i żel pod prysznic MANGO I MARAKUJA.


Hej dziewczyny...i chłopaki!


Dziś króciutki post o moich ostatnich zdobyczach z Yves Rocher. Zawsze będąc w centrum handlowym omijałam ten sklep i teraz wiem, że robiłam błąd. Od jakiegoś czasu szukałam lekkiego i owocowego zapachu na lato. Gdy robi się nieco cieplej odchodzę od ciężkich i duszących perfum, właśnie na rzecz mgiełek zapachowych lub wody toaletowej. 






Podczas ostatnich zakupów nic ciekawego nie wpadło mi w oko będąc w Rossmanie czy Sephorze, dlatego w ostatniej chwili "zaszłam" do Yves Rocher. Kiedyś byłam nawet ich klubowiczką i pamiętam, że na prezent powitalny dostałam komplet kosmetyczek, które mam do dziś. 

Pani na pytanie o jakieś fajne, letnie zapachy zaproponowała mi właśnie Smoothie Limited Edition - Mango i Marakuja. Kiedy tylko powąchałam ten zapach - dosłownie przepadłam. Uwielbiam takie nuty zapachowe - świeże i owocowe. Oczywiście oprócz wody toaletowej musiałam dokupić żel pod prysznic, który już nie pachnie dokładnie tak samo jak woda. Jednak chwile z  nim pod prysznicem  są naprawdę przyjemne :)







Minusem tej wody toaletowej jest oczywiście słaba trwałość ale tak jak już wcześniej wspomniałam - na lato uciekam od ciężkich, duszących perfum. Warto również wspomnieć o tym, że te kosmetyki zawierają składniki pochodzenia roślinnego, a nie zwierzęcego -  olejek z mango i olejek z marakui. 

Cena wody toaletowej to 39,90zł za 100ml, a żelu pod prysznic i do kąpieli 15zł za 400ml. Są również inne zapachy np. malina, kokos. Uważam, że taki zestaw jest naprawdę godny polecenia. Odwiedźcie kiedyś Yves Rocher i powąchajcie - na pewno się Wam spodoba :)





A czy Wy lubicie lekkie i owocowe zapachy na lato?

Może polecicie coś fajnego?



Pozdrawiam,
D.



_________________________________________________________________




Follow on Bloglovin

68 komentarzy on "Smakowity zapach od Yves Rocher Smoothie Limited Edition - woda toaletowa i żel pod prysznic MANGO I MARAKUJA."
  1. mam małą malinkę, a po tę wersję wybieram się niedługo. na lato to świetna opcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to planuję właśnie kupić zapach malinowy :)

      Usuń
  2. mam zamiar kupić :) jeszcze kokosa powącham bo lubię takie zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kokosem nie przepadam, bo wtedy ciągle chodzę głodna :P

      Usuń
    2. NIebawem wykończę kokos z tej serii (kupiony wiele lat temu), bardzo mnie relaksuje. Nie pachnie on jak princessa. Uwielbiam używać przed snem.

      Usuń
  3. Ja ogólnie przepadam za mgiełkami z tej firmy i gdybym tylko mogła wykupiłabym je wszystkie:) Jak tylko będę w sklepie, gdzies blisko Yves Rocher powącham tą limitowaną kolekcję i może skuszę się na mgiełkę, wygląda niesłychanie apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę ślicznie pachnie ta seria :)

      Usuń
  4. Muszą pięknie pachnieć :) ładnie wyglądasz z tym kwiatem we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię owocowe zapachy w kosmetykach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze jeszcze nic nie miałam z YR i nie mam go pod ręką niestety... może jakiś w centrum jest..

    Zazdroszczę takiego zapachu, ja co najwyżej mogę pokusić się o TBS spraye za 15euro...

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yves Rocher ma właśnie bardzo fajne, owocowe zapachy. Coś podobnego jak Avon. Ich mgiełki też lubię :)

      Usuń
  7. Musi pachnieć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu jestem niezwykle ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz "owocówki" to polecam... coś pięknego :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię te zapachy za ich naturalność, po prostu jak bym wąchała same owoce. Kiedyś miałam tę samą serię o zapachu truskawki. Woda toaletowa była po prostu boska! Niedawno szukałam na stronie bo chicałam kupić dla siostry. Niestety już nie produkują. Chyba kupię coś innego w ciemno bo ceny mają całkiem fajne. Szkoda tylko, że nie mam YR w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria z mango i marakują jest limitowana, więc za jakiś czas pewnie też jej nie będzie :)

      Usuń
  10. Właśnie dzisiaj zajrzałam i wyszłam z małą buteleczką wody toaletowej o zapachu jeżyn :D Mango też wąchałam, w ogóle wszystko tam wywąchałam i trudno mi się było zdecydować :D
    I w końcu wzięłam tylko 20ml, jak mi się skończy to będzie pretekst żeby kupić inny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. O :) A ja nie mam nic z YR :P zapach musi być cuuudowny :)
    ja kocham takie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zapachy na lato ogromnie mnie kuszą, a YR mają fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie lepsze zapachy ma TBS, bardzo podobna seria owocowych wód toaletowych, ale przy psiknięciu się nie czuję najpierw tylko alkoholu, lecz czyste owoce ;) a ten zapach akurat ostatnio wąchałam, ale w końcu się nie skusiłam, sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale to nic straconego :D
    Wiem, że wkrótce trafi w moje ręce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ale nie tak fajny jak woda toaletowa :)

      Usuń
  15. Za zapachem mango wprost przepadam, muszę obwąchać tą wodę toaletową :) Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam niczego z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z wanilią ale owocowy pewnie lepszy by był na lato :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, owocowy na lato jak najbardziej. JA wanilie i kokosy zostawiam na chłodniejsze dni :)

      Usuń
  17. Mango & Marakuja to zawsze świetne rozwiązanie. Urodowe/kulinarne etc.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również omijałam ten sklep jednak od paru dni bardzo mnie on kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. żel pod prysznic wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam żel pod prysznic ale szkoda mi go używać :D
    No i szampon przeciwłupieżowy, nie jestem nim zachwycona bo w sprawie łupieży słabo działa ale świetnie oczyszcza włosy więc nie narzekam na niego ;) Z łupieżem co innego sobie da radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szkoda używać tego żelu... prezentuje się i pachnie bosko :)

      Usuń
  21. Od dłuższego czasu mam ochotę na tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam wyjścia, zdjęcia są tak apetyczne, że muszę wybrać się do YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to coś, co warto mieć w letniej kosmetyczce :)

      Usuń
  23. zapachy muszą mieć fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe tam mają zapachy, na pewno inne od tego, co znajdziemy w tradycyjnej drogerii. Ja uwielbiam zapachy owocowe, więc dla mnie to raj :)

      Usuń
  24. Pięknym zapachom zawsze się poddaję :) Może wyszperam w YR coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym szperać... mają piękne, owocowe zapachy :)

      Usuń
  25. Lubię ich płukankę malinową do włosów, obłędnie pachnie! Szkoda, że mi się skończyła... Chyba skuszę się na wodę YR Owoce leśne...

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają jak sok pomarańczowy, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, też tak sobie skojarzyłam... Trzeba przyznać, że wygląda wyjątkowo smakowicie :)

      Usuń
  27. wąchałam ten żel pod prysznic - zapach śliczny :)
    ja jednak się zakochałam w zapachu ich suchego oljku do ciała Monoi - boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę wypróbować, bo słyszałam wiele przychylnych opinii o tym olejku :)

      Usuń
  28. smakowicie wyglądają ;) Może się skuszę chociaż na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel pachnie trochę gorzej ale także jest smaczny :)

      Usuń
  29. Good post! I had that shower cream and i love it.
    Xoxo
    Thanks for your comment <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Smakowicie wyglądają te kosmetyki ;) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię takie zapachy jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapach ciekawy słodki smaczny :-) uwielbiam owocowe zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam od nich wodę toaletową dziką jeżynę i jestem zachwycona - tak pięknie pachnie i cały dzień się utrzymuje :))

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie owoce cały rok :) bardzo fajne ma Aquolina ale cena troszku przeraża :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature