Top Social

Reverse French Manicure czyli odwrócony frencz w wydaniu NUDE.


Hej!

Dziś kilka zdjęć odwróconego frencza jakiego ostatnio zmalowałam. Tego typu manicure już był na moim blogu TUTAJ ale dziś w bardziej codziennym wydaniu. 

Myślę, że takie zestawienie kolorów będzie pasowało praktycznie do każdej stylizacji i na każdą okazję. Poza tym sposób robienia tego manicure jest banalnie prosty: najpierw malujemy całą płytkę na biało, a później kładziemy kolor tak, aby stworzyć wzór odwróconego frencza. 

Jakoś wybitnie się tym razem nie przyłożyłam do malowania, więc widać niedociągnięcia, poza tym biały lakier z Miss Sporty niestety "bąbluje", więc go nie polecam. Kolor nude to Wibo Express Growth w kolorze 351.

I jak, podoba się Wam?




 





Pozdrawiam,
D.

________________________________________________________________________________________________________





Follow on Bloglovin
77 komentarzy on "Reverse French Manicure czyli odwrócony frencz w wydaniu NUDE. "
  1. i really really love this look on your nails. soooo pretty!!!

    xx Nicole

    NICOVABEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie wygląda w takim połączeniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł.Paznokcie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne paznokcie :-) połączenie świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kolorystyczne bardzo efektowne, nawet lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Masz bardzo ładne paznokcie!
    Mani śliczny, miałam ten lakier w Wibo i zużyłam cały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że te lakiery z serii Express Growth są naprawdę fajne. Nie gęstnieją i mają zgrabne pędzleki :)

      Usuń
  6. Z tak jasnymi kolorami nawet nie widać niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze takiego manicure, ale bardzo elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Fajna alternatywna dla klasycznego frencza :)

      Usuń
  8. Haven't seen this before, it looks kinda cool! Well Done! :)

    FashionDefensiveMidfield


    OdpowiedzUsuń
  9. mega:) i jak perfekcyjnie wykonany *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie taki perfekcyjny, bo coś dzisiaj mi się ręce trzęsły (chyba po wczorajszej imprezie) :P

      Usuń
  10. Masz piękne paznokcie... zazdroszczę bo moje mają trudny okres. Pytanko strategiczne - co to za piękna torebka? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Nic Ci nie poradzę w kwestii paznokci i ich odżywiania, bo nie robię z nimi po prostu nic. Nawet skórek nie wycinam, bo mi po prostu nie wyrastają :) Może to kwestia diety? Sama nie wiem ale nigdy nie miałam z nimi problemów.

      Co do kopertówki, to jest z Croppa. Już się kilka razu u mnie przewinęła na blogu w stylizacjach :http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/p/stylizacje.html

      Cóż poradzić, uwielbiam ją :)

      Usuń
  11. Wygląda świetnie, ale z moimi "umiejętnościami" wcale taki prosty nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą tylko nie trzęsące ręce :P

      Usuń
  12. Jak ciekawie! I śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdolniacha...wyglada rewelacyjnie:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee już tam zdolniacha... :P
      Dzięki Alex :*

      Usuń
  14. Nie powiem nawet to ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! super! naprawde bardzo mi sie podoba :)
    no i piékne pazurki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. is a beautiful manicure. reminds me of a cappuccino, lol

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rozwiązanie:) ciekawe jakby wyszło z innym kolorem niż nude...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już inne zestawienia kolorystyczne u mnie na blogu z zakładce "MANICURE" :)

      Usuń
  18. looks very nice! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny efekt i piękne, zadbane paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są!! :) Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz niesamowicie zadbane i ładne dłonie :) podoba mi się ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe co piszesz :)

      Usuń
  22. Woaw, pozytywnie mnie zaskoczył ten efekt...
    Ciekawa alternatywa dla Panien młodych - i nie tylko :)
    a nude z wibo - jutro idę go zakupić, bo wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Zawsze to coś innego niż zwykły, klasyczny frencz. Można zaszaleć z kolorami :)
      A co do lakieru to jest naprawdę godny polecenia :)

      Usuń
  23. prześliczne te paznokcie ;) sama chciałabym takie zrobić, ale chyba nie jestem aż tak zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. this actually looks really nice! I never would have thought to do this

    http://themissore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. This is so pretty! How did u do it so perfectly? 💖

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny efekt , śliczne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wygląda :) Gdybym nie zobaczyła zdjęć to bym nie pomyślała, że to tak ładnie wygląda :)
    Myślę, że ten pomysł wykorzystam, ale jak zregeneruję swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie wyglada. Boje sie jednak efektu na prawej dloni, bo nie umiem za dobrze malowac lewa ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. wow , ale piękny efekt! muszę kiedyś spróbować go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie.Wydaje mi się nawet, że optycznie wydłuża taki french paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny efekt! Sądzę, że w wersji bardziej kolorowej i kontrastującej byłoby jeszcze fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny, rewelacyjny, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt ciekawy, nie widziałam wcześniej takiego połączenia kolorystycznego :) dla mnie chyba za delikatnie, wolałabym mocniejsze kolory. ale jeśli obowiązuje nas dress code, czemu nie? :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ślicznie! Oba zestawienia kolorystyczne bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też używam tego lakieru od wibo właśnie mam go na swoich pazurkach :)
    bardzo fajny pomysł :)
    obserwuję i zapraszam również do mnie http://pattydreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale extra pomysł! Musze wypróbować!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature