Top Social

Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Eperni

Witajcie kochane.

Postanowiłam zmalować jeszcze jeden makijaż na konkurs "pralinowy" organizowany przez Mount Blanc. Tym razem zainspirowałam się pralinką Eperni.  Jeśli jesteście ciekawe słodkości jakie ma w ofercie firma Mount Blanc - zapraszam TUTAJ.

Postanowiłam zainspirować się tą pralinką, ponieważ jej kolory niezwykle pięknie wyglądają w makijażu oka. Poza tym wydała mi się najbardziej eteryczna i subtelna, co podkreśliłam żywymi kwiatami pachnącego groszku i kruszonymi kryształkami Svarowskiego.

Inspirując się tą właśnie pralinką, głównym akcentem kolorystycznym jest oczywiście biało-perłowy cień nawiązujący do bieli czekoladki. Zdobienia z cyrkonii i malutkich kawałeczków srebrnych elementów wydały mi się bardzo spójne z wizerunkiem praliny. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie do gustu zarówno Wam, jak Jury.





28 komentarzy on "Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Eperni"
  1. Twoje makijaże są przepiękne brakuje mi słów zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! jak ślubny, cudowny

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny raz przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż i na jednym ze zdjęć jeszcze idealnie psujący lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mocno trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny piękny :-) życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. just beautiful, love it :)
    hope you can enter the giveaway :)
    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/2013/06/persunmall-summer-style-international.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż! i zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny! Nie wiem jak Ty to robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co makijaż to piękniejszy :) kiedyś się w tobie zakochamy zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż :) a te błyskotki przypominają mi bąbelki szampana :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny jak zwykle ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo! każdy kolejny makijażowy post wbija mnie w ziemię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jestem w szoku! Przepiękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze wyszło świetnie :-) makijaż jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  18. to pod oczami wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż :)błyskotki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Jak królowa śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny makijaż na pięknej babeczce! ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest i mój ulubieniec :) ten makijaż już dawno skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature