Top Social

Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Finesse.



Cześć!

Dziś kolejny makijaż na konkurs "pralinowy" organizowany przez Mount Blanc. Tym razem zainspirowałam się pralinką Finesse.

 Organizator konkursu tak opisuje ją na swojej stronie internetowej: "słodko-gorzka, pełna sprzeczności. Słodki rozpływający się karmel otulony ciemną, deserową czekoladą". To jakby trochę o mnie :-) Finesse jest bardzo elegancka, trochę tajemnicza, więc okazała się dla mnie oczywistą inspiracją do makijażu. Poza tym kto nie lubi karmelu w czekoladzie? Moje ulubione połączenie...







Jeśli jesteście ciekawe słodkości jakie ma w ofercie firma Mount Blanc - zapraszam TUTAJ.


Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Finesse.


Inspirując się tą właśnie pralinką, głównym akcentem kolorystycznym jest jasny, opalizujący brąz, który nawiązuje do karmelu w pralince. Nie zabrakło również ciemnego brązu w załamaniu i zewnętrznym kąciku dla skojarzenia z wierzchnią czekoladą Finesse. Dla dodania większego szyku w makijażu postanowiłam wszystko ładnie oprószyć złotem i udekorować cyrkoniami. Ornament to uzupełnienie tego make-upu, który mam nadzieję bardzo dobrze nawiązuje do całego konceptu firmy. Elegancja i wyrafinowanie - z tym kojarzy mi się Mount Blanc.










 ______________________________________________________
Polub moją stronę na Facebooku!

KLIK TUTAJ! 



40 komentarzy on "Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Finesse."
  1. śliczny makijaż :)
    widać, że się napracowałaś ale efekt jest oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomicie ! powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain, great make up. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, powodzenia, obyś wygrała

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain, great make up

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, widać bardzo dobrze jak wiele pracy w niego włożyłaś, ale warto było bo efekt zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale się napracowałaś:) super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny! gorąco życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja, wygrana w kieszeni;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy makijaż :-)mam nadzieję że wygrasz bo efekt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy rzut oka i pomyślałam, ze widzę Kleopatrę, nie wiem skąd to skojarzenie :)
    jak zawsze wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję że ci się poszczęści.
    Widać,że masz niesamowitą wprawę w rękach.
    Precyzja niesamowita.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powalający efekt. Zazdroszczę talentu i urody :P Mam nadzieję, że jury zachwyci się Twoimi makijażami tak jak ja i przyzna Ci główną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż i ja któryś raz już napiszę że ja niestety tak idealnie bym go nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O żesz kurcze!!! <3 Makijaż jest cuuuuuudoooooownyyyyyyyy <3 :) Niesamowity!!!! :)
    A Ty taka piękna, że ojojoj :* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest poprostu niesamowicie piękny ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Impresionante!! me encanta!! un beso!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale się napracowałaś! piękny, inspirujący, nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysłowo! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem.Rewelacyjny pomysł na makijaż.;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny makijaż.
    Jakim modelem Nikona robisz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous makeup! you are so talented <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość że cholernie utalentowana to na dodatek jakie oczy ♥ zakochać się można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ten makijaż! :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały makijaż. Napatrzeć się nie mogę! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju, arcydzieło! Piękny makijaż! Jesteś bardzo utalentowana! :))


    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękny makijaż, ten akcent z diamencikami świetnie się prezentuje :))). zazdroszczę włosów - są w bardzo dobrej kondycji :))). oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature