Top Social

Brzoskwiniowy lakier od Manhattan Trend Styles: idealny kolor paznokci na lato!


Hej dziewczyny!


Jakiś czas temu "wyczaiłam" na blogu OBSESSION (której bloga nałogowo czytam) przepiękne pastelowe lakiery z Netto Magic Visage. Oczywiście już na następny dzień tam poprułam, jednak niestety nie było już po nich śladu. Szczególnie wpadł mi w oko ten brzoskwiniowy kolor. Długo szukałam czegoś w tej kolorystyce i nareszcie znalazłam. Oczywiście Manhattan Trend Styles w kolorze 1 nie jest tak ładnie brzoskwiniowy i wpada bardziej w łosoś ale równie ślicznie się prezentuje. Polecam szczególnie na lato, przy opalonych dłoniach prezentuje się naprawdę pięknie!

Co do trwałości tego lakieru, to wytrzymuje u mnie nawet tydzień ale mogę być w tym temacie nie obiektywna. Praktycznie każdy lakier trzyma się u mnie minimum 5 dni ale uwaga, mam zmywarkę więc główne zagrożenie dla paznokci nie istnieje :-) Cena to około 8 zł w Rossmannie, teraz jest właśnie na niego promocja.


A Wy jakie lakiery polecacie na lato?



Brzoskwiniowy lakier od Manhattan Trend Styles: idealny kolor paznokci na lato!





_______________________________________________
Polub mnie na Facebooku!




Follow on Bloglovin





33 komentarze on "Brzoskwiniowy lakier od Manhattan Trend Styles: idealny kolor paznokci na lato!"
  1. Manhattan też lubię ;) ale trzeba przyznać że lakiery Netto ostatnio sa moimi ulubionymi :]

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda na Twoich paznokciach, az zazdroszczę ;)Ja polecam miętę, mega mi się podoba od dawna! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ogólnie uważam, że wszystkie pastele, brzoskwinie i pochodne kolory bardzo Ci pasują :) Można to stwierdzić chociażby po obejrzeniu konkursowego makijażu na stronie MOUNT BLANC. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor to ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow <3 uwielbiam takie kolorki na paznokciach latem :***

    OdpowiedzUsuń
  6. No i teraz przez ciebie pójdę do sklepu i go kupię bo ostatnio mam jakąś dziwną fazę na punkcie brzoskwiniowych kosmetyków! Ahh przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor.Takiego w mojej kolekcji jeszcze nie ma.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your nails are beautiful, the colour and shine look lovely :-)
    xxxxx

    segenswunsche.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: beautiful nail color. .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolorek! podoba mi się i świetnie wygląda na twoich paznokciach :) sama nabrałam ochoty na brzoskwinkę, swoją mam od kiko :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za kolorek ♥ do opalonych dłoni niezastąpiony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. w buteleczce zupełnie do mnie nie przemawiał, ale na paznokciach nabiera uroku :) chyba sama sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paznokcie i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki powiedziałabym wręcz cielisty kolorek. Oj mnie w tym miesiącu na wyprzedaże nie można kusić bo mam plana coby zakupów kosmetycznych nie robić bo nazbierało mi się wszystkiego bardzo dużo i muszę zapasy uszczuplić. Ale cena lakieru kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cute! ^^

    http://visitkarlina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny lakier i piękne, zadbane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor i piękne paznokcie ;)

    cczarnaporzeeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor bardzo w moim stylu :)
    a idealna brzoskwinia to 25G, też od Manhattanu. :)
    wczoraj właśnie ją nabyłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny delikatny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny kolor :)) Jutro lecę kupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny jest ^^ i jeszcze tyle się trzyma - rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem,wiem jestem nawiedzona,ale kolory lakierów przy Twoich paznokciach bledną

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature