Top Social

Tanie nie znaczy złe: Essence I Love Stage - Baza pod cienie i korektor w jednym!


Hej dziewczyny!

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moją ulubioną bazę pod cienie i korektor pod oczy w jednym, czyli Essence I Love Stage. Produkt używam już od blisko roku i jestem absolutnie w nim zakochana. Jednak nie zawsze tak było. Początkowo była dla mnie w zbyt ciemnym kolorze i odznaczała się na powiekach. Jednak kiedy nabrałam troszkę kolorów pod wpływem słońca -  okazała się idealna. Teraz troszkę faktów.








Zastosowanie: Produkt ma dwutorowe zastosowanie, ponieważ jest to baza pod cienie i korektor. Jako baza pod cienie sprawia, że kolory na powiece trzymają się dłużej i są bardziej widoczne. Ponad to, osobiście używam tego produktu jako korektor pod oczy oraz na niewielkie przebarwienia i sprawdza się znakomicie. Jednak uwaga - baza jest dość ciemna, więc jeśli Wasza karnacja jest jasna, to odradzam stosowania jako korektor na niedoskonałości.  Nawet jeśli jesteście bladziochami, to możecie stosować tą bazę na powieki, ponieważ jej żółtawo-pomarańczowy odcień sprawia, że oczy wydają się bardziej wypoczęte i praktycznie NIE potrzebujemy już żadnego cienia!


 Dla kogo? Dla tych dziewczyn, które chcą ukryć małe niedoskonałości skórne oraz wyrównać koloryt powieki i zwiększyć trwałość oraz pigmentację cieni.

  
Zastosowanie: Stosuję tą bazę nawet, gdy nie nakładam cieni. Świetnie wyrównuje kolor powieki i sprawia, że spojrzenie jest świeże. 


Trwałość: Jak dla mnie jest to baza idealna, której trwałość zasługuje na uwagę. Cienie trzymają się na niej naprawdę długo, nie rolują się. Na poniższych zdjęciach możecie zaobserwować jak wyglądają cienie na tej bazie i bez niej oraz jak jest trwała. Cień widoczny na zdjęciu pochodzi z paletki Maybelline recenzowanej TUTAJ.  


Cena i dostępność:  Cena to około 10 zł. Dostępna w Naturze.










Podsumowanie: O bazach pod cienie wiem już naprawdę wiele, ponieważ miałam okazję testować te tanie, jak również i te drogie. Jeśli miałabym wybierać między bazą Art Deco, a tą - wybieram Essence! Dlatego też jeśli szukacie bazy, na której Wasze cienie będą się bardziej trzymać, a kolory staną się żywsze - polecam. Ponad to możecie ją stosować jako korektor pod oczy, bo krycie jest bardzo dobre. Myślę, że cena również nie jest wygórowana. Polecam!


Pozdrawiam,
D.

75 komentarzy on "Tanie nie znaczy złe: Essence I Love Stage - Baza pod cienie i korektor w jednym!"
  1. Muszę wypróbować ! :) Ostatnio się nad nią zastanawiałam i w końcu nie wzięłam, a teraz żałuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jest dostępna cały czas w Naturze :)

      Usuń
  2. Szukam jakiejś dobrej bazy, a skoro ta jest taka dobra i można jej też używać jako korektor to chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie mnie dobija ten ciemny odcień ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale sa też jasniejsze odcienie :)

      Usuń
  4. Odcień rzeczywiście jest bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale są podobno jaśniejsze kolorki :)

      Usuń
  5. Ja na razie używam bazy z AVON może jak mis się skoczy to się na tą skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupię ją jak skończy się jakaś moja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też szukam jakiejś dobrej bazy , muszę się jutro na mieście rozejrzeć co i za ile jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam styczność z tą bazą i muszę stwierdzić że trzymała cienie na prawdę długo na powiekach chociaż zależało to od warunków klimatycznych też - W upałach na mnie się trzymała kiepsko ;p
    Nie wiem czy niektorzy wiedzą ale są różne odcienie tej bazy :) miałam ten na prawdę bardzo jasny jak i ten ciemniejszy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info o innych odcieniach tej bazy. Nie wiedziałam o tym :)

      Usuń
  9. Eh.. nie dla mnie :( za ciemny :( a myślałam że miałabym w końcu dobry korektor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jasniejszych kolorów, podobno są :)

      Usuń
  10. Słyszałam już kiedyś o niej , musze w końcu się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor niestety nie mój ale słyszałam o nim same pozytywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj jaśniejszych odcieni, bo podobno takie są :)

      Usuń
  12. Mam i za taką cenę warto jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No kolor jest naprawdę ciemny... ale na lato kiedy jest się opalonym czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam bazy z Artdeco jest to moja pierwsza baza i jest ok, ale też nie maluję się zbyt często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza z Artdeco świetna ale za droga jak dla mnie. To jest taka tańsza alternatywa i do tego masz jeszcze szansę na użycie tej bazy jako korektor :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny produkt ;) Nigdy jeszcze nie słyszałam, ale to coś dla mnie :D Dzięki za recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :) Musisz spróbować :)

      Usuń
  16. Hello from Spain: I like the tone of this makeup base .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziekuje za ta recenzje. W koncu jakas tania alternatywa i dobra co widac na zdjeciach :) Chcialam kiedys kupic z Hean ale nigdzie nie bylo. Ta bankowo kupię, poniewaz teraz nie mam bazy i stosuję mixing medium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  18. Jako korektor byłby ten kosmetyk dla mnie za ciemny, ale może jako baza by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, podobno są jednak jaśniejsze kolory :)

      Usuń
  19. zapowiada sie ciekawie...

    *Nominowałam Cie do Liebster Blog. Udanej zabawy
    http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/hello-kilka-dni-temu-zostaam-nominowana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, jednak już byłam nominowana :)

      Usuń
  20. O nie wiedziałam, że to takie cacko

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam zaufania do tego typu produktów, u mnie jednak się te wielofunkcyjne z reguły nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I bought this primer and finally I gave it to one of my friends because it doesn't work on my lid :(
    But I've never used it as a concealer, and maybe it will work better!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam i u mnie trochę była za słaba. Mam popękane naczynka na powiekach i z tym sobie nie zawsze radziła. Teraz używam Grashki i jest lepiej :) Podobna cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na popękane naczynka jest trochę za słaba ale ja na szczęście nie mam tego problemu :)

      Usuń
  24. great post, I was looking for a conceleor! thanks :)
    http://missantbutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ja iedyś w łapkach w drogerii, ale odłożyłam na półkę nie zabrałam ze sobą...
    Teraz wiem iż zrobiłam źle. Mogłam spróbować :|
    Pozdrawiam Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne cały czas więc spokojnie, jeszcze ją dostaniesz :)

      Usuń
  26. U mnie sprawdza się najlepiej baza Urban Decay albo paintpoty z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też by się dobrze sprawdzały, gdyby było mnie na nie stać :P

      Usuń
  27. Ja mam bazę z Hean i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o niej ale Hean u mnie nigdzie nie jest dostepny :/

      Usuń
  28. Mam ją i nawet drugie opakowanie kupiłam ale ja mam niewymagające powieki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też i dlatego jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  29. Ogólnie firme Essence bardzo lubię.Mam z ich firmy korektor bez tej bazy ale jest bardzo dobry :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. It is cheap but I am not satisfied with it :/ i have oily eyelids and this base does not hold my eyeshadows for a long time :/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tą bazę :D jest świetna i tania :D

    OdpowiedzUsuń
  32. koniecznie muszę wypróbować, obecnie jestem w trakcie poszukiwania idealnego korektora pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam dwie bazy ta i z hean, hean poszla w odstawke bo tej uzywam non stop!! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Thank you for this post!
    I have this eyeshadow base,but I did not know I can use it as a concealer.I must try this.XO

    OdpowiedzUsuń
  35. nono, nie słyszałam o niej wcześniej:) Fajny produkt, będę musiała przetestować na sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  36. oj mocno zawyżyłaś Kochana cenę, bo bardziej ok 10 zł kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. oj Kochana mocno zawyżyłaś cenę, bo bardziej ok 10 zł kosztuje :) też ją mam.

    OdpowiedzUsuń
  38. hehe, a to przepraszam, sugerowałam się wizaz.pl, bo sama już zapomniałam jaka jest cena :) Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Firma Essence jest zdecydowanie za mało rozpowszechniana,takie małe ceny a takie fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kilka dni temu własnie ją kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. miałam, świetny, w ogóle uwielbiam wszystkie kosmetyki essence <3 dla mojej skóry idealne ;-))

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature