Top Social

Strój dnia: Turkusowa, zwiewna spódnica z dłuższym tyłem.


Hej dziewczyny!

Wczoraj był pierwszy dzień lata, który upłynął mi pod znakiem relaksu i błogiego lenistwa. Mam nadzieję, że także miło spędzacie weekend. Dziś mam dla Was 2 outfity w mojej ulubionej ostatnio szmaragdowej spódnicy. Noszę ją bardzo często ze zwykłymi t-shirtami w różnych kolorach. 











T-Shirt - H&M
Shoes/Buty - Centro/No name
Skirt/Spódnica - No name
 Glasses/Okulary - Cubus
 Necklace/Naszyjnik - Mohito






Pozdrawiam
D.


___________________________________________________________________________________________

Polub mnie na Facebooku!



40 komentarzy on "Strój dnia: Turkusowa, zwiewna spódnica z dłuższym tyłem."
  1. Obserwuję twój blog od kilku dni i coraz bardziej mi się podoba.Stylizacja rewelacyjna.Spódnica cudowna.Jeśli masz ochotę zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten naszyjnik i jak zawsze rewelacyjnie wyglądasz :)

    Oczywiście dodaję do obserwowanych Google+ i czekam na rewanż.

    Obserwuję Twój blog od dawna i dalej chcę go śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rozwianymi włosami wyglądasz jak gwiazda filmowa, piękne są!:) Tak z ciekawości - ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć! jesteś piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny strój dnia, bardzo podoba mi się naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny naszyjnik-sówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, miętóweczko :D Wyglądasz pięknie! Kieca cacy, z białą bluzką baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się obie wersje, ślicznie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje bloga jako: Emi Włodarczyk
    Dodałam na Google+ jako: Emi Włodarczyk
    Dodałam na Bloglovin: NIE
    Na Fb lubię i udostępniam jako: Emi Włodarczyk
    Banner na blogu: NIE
    e mail: smerfik1702@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I like the color of your skirt. Nice pictures . You look like a top model. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny letni zestaw,piękne kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw z białą bluzką podoba mi się najbardziej :D Naprawdę prześliczne zestawienie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Ty jesteś pięknie opalona ! Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie-w obydwu wydaniach:))

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful photos, i love how tan you are on these pics :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem kiedy wstawiasz swoje zdjęcia wprost nie moge sie napatrzeć. Jesteś piękną kobietą, a stylizacje bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka cudowna opalenizna ;) dodaje do obserwowanych ;)

    zapraszam do siebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako agnieszkazg
    dodałam do kręgów jako Agnieszka Insinska
    obserwuję na bloglovin jako agnieszkazh
    lubię na FB i udostępniłam na FB jako Agnieszka Insińska
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mogę się napatrzec na twoje piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie- cudowna spódniczka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  23. 2# makijaż! Uwielbiam, jest przepiękny! Marzy mi sie taki. Turkusowy naszyjnik świetnie do tego pasuje.

    Obserwuję bloga jako: Jusina JJ
    Dodałam do Google+: Jusina JJ
    Dodałam do Bloglovin: Nie
    Na Fb : Justyna Knopek
    Baner na blogu: Nie
    E-mail: jusstyna13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko pięknie ale najbardziej podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje bloga jako:jasminek
    Dodałam do Google:jasminek
    dodałam do bloglovin nie
    NA fb: Agnieszka Jasko
    baner na blogi nie
    email nieska06nieska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako: Monika Krzysztof
    Dodałam do Google+: Monika Krzysztof
    Dodałam do bloglovin jako: Monika Krzysztof
    Obserwuję i udostępniam na FB jako: Monika KrzysztofBaner na blogu: nie
    Email: monika.krzysztof@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję ; Wiktoria Viki
    Google + - nie
    Bloglovin ; nie
    fB , udost, like - Wiktoria Szy.
    Blog - banner - nie
    e-mail ; viki-sz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam ,dopiero przybyłam na bloga i nadrabiam lekturę :)

    Obserwuję jako isatusia
    dodałam do Bloglovin Jako Izabela Filipczak
    Lubię na FB Izabela Filipczak
    baner na blogu nie
    isatusia@o2.pl

    A buty są boskie .Gdy przeglądałam post i nie wiedziałam jeszcze co jest nagrodą zwróciłam uwagę na spódniczkę i właśnie na buty.Noszę 39/40 ,więc chyba uwierzę w przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje Bloga jako: Farizah
    Dodałam do Bloglovin jako: Oktawia( farizah)
    Na fb lubię i udostępniam jako: Kobieta z Filiżanką Kawy
    Banner na blogu: Nie
    e mail: oktawia.farizah.bojko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Toldinka
    dodałam do bloglovin jako Toldinka (TusziWanilia)
    Na fb jako Tusz i Wanilia
    e-mail toldinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuje jako Sylwia Ciećwierz
    dodałam bloga jako sylwia ciećwierz
    na fb Sylwia Ciećwierz
    sciecwierz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. A na pigmejów (czyt.mnie) nie szyją takich spódnic :( nawet przy szpilkach są mi za długie :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature