Top Social

Paleta Sleek Paraguaya 602 czyli moje ulubione, mineralne cienie w niskiej cenie.


Hej!

Dziś będzie naprawdę krótka recenzja mojej ulubionej ostatnio palety Sleek - Paraguaya. Cienie tej firmy są już zapewne wszystkim bardzo dobrze znane. Oprócz tej palety mam jeszcze Oh So Special, jednak z tej jestem bardziej zadowolona. Długo na nią czekałam, ponieważ na chwilę zniknęła z Allegro i sklepów internetowych. Była to edycja limitowana, jednak ku mojej uciesze - powróciła. 







Zawartość palety: Paleta mieści w sobie 12 mineralnych cieni, które są w większości matowe, 4 z nich to kolory błyszczące. Dołączony jest także aplikator, którego osobiście nie używam.


Dla kogo? Jeśli jesteście posiadaczkami jasnych oczu: zielonych, niebieskich, piwnych i szarych - ta paleta z pewnością jest dla Was. Kolory są ciepłe, egzotyczne i niesamowicie podbijają kolor tęczówki! Te nasycone pomarańcze, róże, żółcie i brzoskwinie niesamowicie ożywiają spojrzenie


Zastosowanie: Możemy je stosować na sucho i na mokro. Osobiście wolę je nakładać na sucho, ponieważ mają bardzo dobrą pigmentację. W makijażu dziennym, kiedy potrzebuję odświeżyć spojrzenie, to nakładam je palcami. Wtedy efekt jest subtelny, jednak podbicie koloru oka jest widoczne. Zdradzę Wam również, że bardzo często stosuję te cienie jako róż do policzków! Kolory, jakie znajdziemy w tej palecie są do tego celu wprost stworzone.


Trwałość i aplikacja: Jak to bywa z cieniami Sleeka - osypują się podczas aplikacji. Jednak jeśli dojdziemy do wprawy, to jesteśmy w stanie ten efekt zminimalizować. Cienie są bardzo trwałe, aksamitne, nie rolują się, a pigmentacja jest świetna, więc można im wybaczyć ten mały grzech.


Cena i dostępność:  Paletę możemy dostać w sklepach internetowych i na Allegro za około 30-35 zł. Jest to moja ulubiona paleta jak dotychczas. Idealna na dzień i na wieczór. 








A czy Wy macie swoją ulubioną paletkę od Sleek-a? 

Chętnie poczytam o Waszych ulubieńcach, bo czaję się na kolejną paletę tej firmy.



Pozdrawiam,
D.
31 komentarzy on "Paleta Sleek Paraguaya 602 czyli moje ulubione, mineralne cienie w niskiej cenie."
  1. Od dawna marzy mi się ta paletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki :) Ja myślę nad zakupem jakiejś paletki ale nie mogę się zdecydować jaką wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna paletka, od dawna myślę o sleeku ale nie mogę się zdecydować, którą kupić :)
    Fajnie, że napisałaś dla jakich oczu jest są te cienie.

    zapraszam na pierwsze rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę Au Naturel, a ta kiedyś bardzo mi się podobała, kiedy znowu się pojawiła już nie byłam taka pewna czy bym ją w pełni wykorzystała, chociaż kolory ma przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 6 paletek Sleeka, ale ciężko wybrać mi jedną ulubioną :) Może dlatego, że żadna nie odpowiada mi w 100% pod względem kolorów. Czekam na taką ;) Ale za jakość i cenę bardzo je lubię! tej nie mam, bo jest dla mnie za ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam Au Naturel i Bad Girl, ale Au Naturel rządzi ;) Paraguaya też piękna, ale kolory nie moje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory. Będę musiała się nad nią zastanowić :) Póki co z wymiany mam inną

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna jest :) Kusi mnie oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam paletki Sleek'a. W swoich skromnych zbiorach mam już 4 cudne paletki. Ale tej nie mam, a też jest fajniutka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja posiadam Au naturel. Uwielbiam ją. Za taka niską cene... tyle pięknych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo rzadko używam cieni do powiek, ponieważ szczerze się przyznam, że nie umiem :), ale te kolory są prześliczne. Myślę, że warto się w nie zaopatrzyć na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat w tej paletce nie ma "moich" kolorów, ale Oh So Special jest moją idealną paletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam 6 paletek i każdą uwielbiam :)na pewno kupię inne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to skarbnica bo i na oko idealna i na policzki jako róż dokładnie tak jak napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie kolorów, praktycznie moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolorki!:) Widzę, że u Ciebie także w pierwszej kolejności znikają jasne cienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam OSS i Au Naturel. A ta śliczna, ale kolorki nie moje. Zdecydowanie najbardziej lubię OSS. A czaję się na Storm :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi!! beautiful palette! I love sleek!
    xoxo
    Vane
    http://stardollestudiomakeup.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  19. looks amazing! <3

    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba tylko ja jeszcze nie mam sleek'a;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dwie paletki sleeka, Oh so Special i Storm, zapupione w Szkocji ok 2 lata temu. Nie testowałam innych paletek, ale te dwie zupełnie mi wystarczają do zrobienia makijażu zarówno dziennego jak i czegoś bardziej drapieżnego :) Obie lubię równo. Storm bardzo lubię za trzy odcienie złota, po króre często sięgam oraz za połyskiwe ciemniejsze kolory, jest ich akurat tyle, że można dopasować cień niemal do każdego stroju. Mogę powiedzieć, że jest uniwersalna. To, czego brakuje mi w Storm, jest właśnie w Oh So Special. Może zakupię inne paletki, szczególnie kusi mnie ta z samymi neutralnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 10 paletek i uwielbiam najbardziej chyba darks a teraz czekan na dwie najnowsze<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Me encantan todas las paletas de Sleek, tengo unas cuantas, esta no pero es preciosa
    Un saludo
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, ładne ma kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, ze lubisz tą paletkę. Ja jakoś nie potrafię się do niej przekonać. Zawsze jak kupuję jakąś z Sleeka to ją omijam. Może po prostu te pomarańcze nie są mi pisane;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjemne kolory, chociaż nigdy takich nie nosiłam, może to błąd bo oczy mam piwne i raczej jasne z tego co piszesz powinny pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tienes terminada mi sombra preferida
    http://abbiegold007.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam żadnej u siebie, a bardzo żałuję. Tyle pieknych odcieni.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature