Top Social

Opalizująca paletka Maybelline Diamond Glow by EyeStudio w kolorze 02 Coral Drama.


Hej!

Obiecałam Wam już jakiś czas temu recenzję tej paletki, którą kupiłam na promo -40% w Rossmannie. Wypatrzyłam ją w ostatniej chwili, ponieważ potrzebowałam czekoladowo-brązowych cieni, które pomogą mi stworzyć makijaż a'la Kim Kardashian, który możecie zobaczyć TUTAJ.

Kupując ją myślałam, że się trochę przejadę, bo cienie z Maybelline nigdy nie spełniały moich oczekiwań. Jednak stwierdziłam, że w ostateczności nałożę je na mokro i wtedy efekt będzie zadowalający. Szczególnie urzekł mnie jeden z cieni, który ma jakby poświatę różowego złota i to właśnie dla tego koloru zdecydowałam się na dokonanie zakupu. 





Zawartość palety: Paleta mieści w sobie 4 błyszczące i opalizujące cienie. Nie jest to jednak typowa perła, a maleńkie drobinki, które odbijają światło. Dostępny również aplikator.
 
  
Dla kogo? Myślę, że z takiej palety będą zadowolone dziewczyny o każdym kolorze tęczówki. Osobiście rekomenduję takie odcienie dla zielonych oczy, jednak ciemne będą wyglądać równie uroczo. 

   
Zastosowanie: Na odwrocie palety mamy pewien schemat, dzięki któremu możemy dowiedzieć się w jaki sposób konfigurować na powiece te kolory. Ja używam najjaśniejszego w wewnętrznym kąciku oka, następnie im bliżej zewnętrznego - tym ciemniejsze barwy. Trzymam się takiego schematu praktycznie w każdym makijażu, ponieważ wspaniale otwiera oko i sprawia, że wydaje się większe. Nie stosowałam tych cieni na mokro, jednak na sucho są wystarczająco napigmentowane.

  
Trwałość i aplikacja: Cienie trzymają się cały dzień, jednak ja używam ich zawsze na bazę z Essence I Love Stage.  Cienie się lekko osypują, ale w o wiele mniejszym stopniu, niż cienie Sleeka.

  
Cena i dostępność:  Paletę możemy dostać w Rossmannach, Naturach i praktycznie wszędzie, gdzie jest szafa Maybelline za około 30 zł. Nie kupiłabym jej w regularnej cenie, ponieważ jest to kwota zbyt wysoka, jak na 4 cienie do powiek. Na promocji w Rossmannie kupiłam ją za 18 zł. 









Podsumowanie: Paletka zdecydowanie przypadła mi go gustu i używam jej praktycznie codziennie. Możemy nią wykreować makijaże wieczorowe, jak i dzienne. Myślę, że jest to najlepszy wybór, jakiego mogłam dokonać, jeśli chodzi o cienie dostępne w Rossmannie. Ponad to paletka jest mała, zgrabna i z pewnością nie zajmie nam dużo miejsca w kosmetyczce. 



A Wy jakie drogeryjne (Rossmann, Natura, Hebe, itp.) cienie polecacie?  
  


Pozdrawiam,
D.
45 komentarzy on "Opalizująca paletka Maybelline Diamond Glow by EyeStudio w kolorze 02 Coral Drama."
  1. piękne ma kolorki :) makijaż też wykonałaś cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudna jest!:)) Ah makijaż to jak zawsze idealny, jestem nudna już:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ciepłe kolorki, ta paletka to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, muszę mieć tą paletkę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. preciosa paleta y precioso look
    un saludo
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wczoraj pisałam, że makijaż jest oszałamiający i nie zmieniam swojego stanowiska!
    Paletka i ty wykonałyście swoją robotę nieskazitelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna paletka i super kolorki :)
    No a makijaz jest po prostu bomba!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają, bardzo neutralnie :)
    +obserwujemy? np. na blogspocie, bloglovin, facebook, pinterest?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te kolory. Dziwię się, że jeszcze nie mam żadnej takiej malutkiej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki bardzo moje, ładna pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory w paletce bardzo ładne ;) ale faktycznie cena wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż w Twoim wykonaniu tą paletka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Na prawdę fajne cienie. Teraz żałuję, że jej nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. to są zdecydowanie moje kolory :] bardzo fajna paletka

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna Paletka! Piekne naturalne kolorki.

    http://between-friends-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. widać, że cienie są bardzo dobrze napigmentowane;)
    uwielbiam takie ciepłe brązy;)
    pięknie wyglądasz! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko kiedy maluję się cieniami, ale kiedy już, to są to najczęściej brązowe odcienie :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolory :) Jak ty to robisz że zawsze tak super wyglądasz :)?!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zestawienie kolorystyczne i śliczny makijaż! Wyglądasz świetnie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Es preciosa!! Menuda pigmentación!!

    Gracias por tu comentario en mi blog!

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! thanks for visiting my blog and following me! I´m following you now! :-)

    Love your blog and you are so pretty! xx

    http://envueltaencrema.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny makijaż :) faktycznie ten kolorek - różowe złoto - wygląda super i w paletce najbardziej przyciąga wzrok. ale na dłoni wszystkie wyglądają ciekawie :)

    przy okazji: otagowałam Cię w zabawie - "co znajduje się w mojej torebce". Szczegóły tutaj: http://saikoubiuti.blogspot.com/2013/06/tag-co-znajduje-sie-w-mojej-torebce.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyjątkowo ładnie skomponowana paletka :) nie zwracałam nigdy na te ciebie uwagi, ale to zestawienie podoba mi się bardzo.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post and amazing blog! I love the colors and how you apply it perfectly.
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/

    Hope to hear from you soon. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie, cienie prezentują się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  26. You look amazing! I love your make up! The eyeshadows are really pretty and suits you perfectly!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rany, w życiu bym takiego makijażu sobie nie zrobiła. Ewentualnie monochromatyczny jakoś jestem w stanie równo wykonać :P jakiś kurs by się przydał. Przepięknie Ci w tym złoto brązowym makijażu. Dziękuję też za odwiedziny.
    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne te kolorki, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny makijaż, piękna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Ci dobra kobieto za ten post!!! :D
    Wczoraj przeglądałam stronę Rossmanna w poszukiwaniu informacji o cieniu Color Tattoo w odcieniu 40 do podkreślania brwi i w oko wpadły mi te paletki, ale myślałam, że są słabo napigmentowane. No i wtedy natknęłam sie na Twój post o makijażu Kim (sama czaję się na makijaż w jej stylu i dlatego szukałam odpowiednich cieni) i zobaczyłam, że piszesz dobre rzeczy o tych cieniach :) No i dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką paletki 06 Coffee Drama ;) Już machałam pędzlem po oku i wyglądają nieźle ;) Dzięki, że o nich napisałaś :*

    p.s.
    Bardzo mi miło, że dołączyłaś do moich obserwatorów :) (Ja obserwuję Twój blog już od jakiegoś czasu :) i bardzo mi się tu podoba).
    Będzie mi niezmiernie miło, gdy zagościsz czasami w moich skromnych blogowych progach i wyrazisz swoją opinię o moich pracach :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i znowu kusisz...fajne te cienie...chyba zaraz przestanę czytać,bo mój portfel zaczyna przede mną uciekać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny makijaż! Niesamowicie dobrze wyglądasz w takich ciepłych odcieniach:-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature