Top Social

Maybelline Color Tattoo 24HR: cień w kremie, kolor 45 - Infinite White.


Hej!

Dzisiaj napiszę kilka słów na temat cienia w kremie marki Maybelline Color Tattoo w kolorze perłowo białym, konkretnie 45-Infinite White. Nie kupiłam go z myślą o biało - perłowych makijażach, bo staram się z nimi nie szaleć, jednak postanowiłam używać tego cienia jako bazy i już mogę Wam powiedzieć, że sprawdza się znakomicie. Myślę, że taki właśnie odcień każda z nas powinna mieć w swojej kosmetyczce. 
Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć jak wygląda cień położony na Color Tattoo i solo. Myślę, że widać sporą różnicę. Poza tym produkt jest nie do zdarcia i cienie trzymają się na nim naprawdę długo, więc myślę, że jest warty uwagi. Oto kilka faktów.



 
  
Dla kogo? Jeśli szukacie bazy pod cienie, która podbije ich kolor i sprawi, że będą trwalsze, to ten właśnie produkt będzie się sprawdzał idealnie. Ciekawostką jest to, że mimo, iż jest perłowy, to matowe cienie położone na niego zachowują swój mat.

Kolory: Ja posiadam kolor biało-perłowy ale z tego, co widziałam odcieni jest kilka. Kusi mnie jeszcze wspaniały brąz, który ma jakby metaliczny poblask.


   
Trwałość i aplikacja: Aplikuję go palcem, następnie kładę dowolnie wybrany cień. Rzadko stosuję solo, ponieważ jest naprawdę mocno napigmentowany i perłowy. Jeśli chodzi trwałość, to jest powalająca. Cienie na nim naprawdę mocno zastygają i trzymają się cały dzień. Nie bez powodu produkt nazywa się Color Tattoo :-)
  
Cena i dostępność: Możemy go dostać w drogeriach Rossmann i w Naturach oraz wszędzie tam, gdzie jest szafa Maybelline. Cena to około 30 zł, ja zakupiłam go na promocji w Rossmannie -40%. 

Podsumowanie: Nie wyobrażam sobie ostatnio makijażu bez tego produktu. Wychodząc na imprezę mam pewność, że cienie nie zrolują mi się i nie znikną, a poza tym będą pięknie widoczne i trwałe. Polecam!


Macie inne kolory? Jak się Wam sprawdzają?





Pozdrawiam,
D.
24 komentarze on "Maybelline Color Tattoo 24HR: cień w kremie, kolor 45 - Infinite White. "
  1. Miałam go już w ręku, ale odłożyłam, bo nie byłam pewna czy da radę. Teraz nie mam wątpliwości, że go zakupię, dokładnie do takich samych celów jak Ty :)

    Bardzo podobał mi się jeszcze turkus, szczególnie na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie podbija kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostanę wierna bazie ArtDeco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great purple colour :)

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam markę Maybelline ale tego cienia jeszcze nie miałam, bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello,
    Thank you for visiting us and following Red Rose Alley. You have a lovely blog, and I like the Header with the red rose. I was wondering, are you from Poland, I couldn't find where you are from on here? I am part Polish too.

    It's nice to meet new friends, and have a sweet day.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę perełkę i cienie trzymają się dobrze. Mam też Taupe, ale jest znacznie gorzej. Cienie szybko zbierają mi się w załamaniu. Może tylko te metaliczne mają takie dobre właściwości?

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie się prenetuje :) idealny do rozświetlenia powieki :)

    Dołączam do obserujących i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá querida, obrigada pela visita e pelo carinho em me seguir, amei :D
    Vim conhecer aqui e já estou lhe seguindo também!!!

    Adorei a novidade ^^

    Beijos Té
    www.bloglola.com.br

    Instagram: stephanieparizi

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I love the cream shadow brand Maybelline Color Tattoo pearl white. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio tak myślałam, że mi kogoś przypominasz. I..skojarzyłam :) Dita von Teese! Szyk i elegancja plus wygląd ;) Oczywiście pozytywnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię go, ale absolutnie zakochana jestem w On and on Bronze!

    OdpowiedzUsuń
  13. The colors are adorable!! I looovvveee the pearly white/silver one :)

    Also, GFC is shutting down on July 1st so I wanted to make sure that we stay connected via Bloglovin!
    I just checked to make sure that I'm connected with you on Bloglovin so I hope you would do the same ;)))

    Stay in touch!
    ❤ Jenny Tsang
    www.Tsangtastic.com
    Tsangtastic's Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocno podbija kolory ! Ja chciałam sprawdzić kilka kolorków ale testery przypominały wiór !

    OdpowiedzUsuń
  15. cień perłowy jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety u mnie trwałość powalająca nie jest... z 4h bez bazy, trochę dłużej z bazą... a za taką cenę, to jednak słabo ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Czaję się na jakiś kolor, ale zdecydować się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wersję brązową i bardzo ja lubię, na moich tłustych powiekach jest nie do zdarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dwa kolory, i podczas tej promocji w Rosie zastanawiałam się nad tym odcieniem, ale w końcu nie wzięłam;) chociaż pewnie jak się trafi okazja, to go upoluję:) podoba mi się jeszcze czarny, turkus i fiolet;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fiolet piekny :)

    Zapraszam serdecznie na mój nowy wątek o Biblii Kobiecych Kształtów.. http://katewo.blogspot.co.uk/2013/06/biblia-kobiecych-ksztatow-zaczynamy.html

    Zapomnij o swoim rozmiarze. Odkryj swój kształt. Odmień siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam i chwalę długotrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A patrzyłam na niego w sklepie... i w końcu się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie dziś stałam się właścicielka tego cienia :) .W mojej kolekcji są już 3 kolorki wszystkie sprawdzają się obłędnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature