Top Social

Letni niezbędnik kosmetyczny czyli moje wakacyjne must have.


Hej dziewczyny!


Dziś chciałabym Wam pokazać kosmetyki, których latem nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce. Kilka z nich jest już ze mną od lat i szczególnie w ciepłe dni do nich wracam. Jest również kilka nowości, które z pewnością pozostaną ze mną na dłużej. Zatem jeśli wyjeżdżacie na urlop, wakacje czy po prostu planujecie weekend za miastem, to kosmetyki, które pokazałam na pewno okażą się Wam przydatne.








Puder Manhattan Clearface - Odkryłam go już bardzo dawno temu i jest ze mną do dzisiaj. Zwykle używam koloru Sand lub Natural. Świetnie matuje, kryje drobne niedoskonałości i nie powoduje u mnie zaskórników. Jest podobno antybakteryjny. Idealny na lato!


Ziemia Egipska Bi-Kor - Osobna recenzja jest TUTAJ. Chyba najlepszy kosmetyk "udający" opaleniznę, jaki znam. Mimo wysokiej ceny polecam. 


Garnier BB Skin Perfector - Dzięki temu produktowi mój każdy, ciężki podkład zamienia się w wersję na lato. Kiedy mam dobre dni mojej cery, to stosuję go solo. Natomiast jeśli mam coś do ukrycia, to mieszam go z Revlonem Colorstay. Lekki, kryjący i matujący. Naprawdę dobry, wielofunkcyjny kosmetyk. Szersza recenzja jest TUTAJ.


Paletka Maybelline Diamond Glow - Kupiłam ją na promocji w Rossmannie -40% i od tej pory używam jej codziennie. Kolory w niej zawarte są błyszczące, nadrobinkowane i przesycone słonecznymi, ciepłymi barwami. Idealnie podkreślają jasną tęczówkę oka i sprawiają, że buzia wydaje się bardziej opalona. Szczegółowa prezentacja tej palety jest TUTAJ.


Anthelios XL La Roche Posay SPF 50+ - Nie wyobrażam sobie lata bez tego filtra. Poświęciłam mu osobną recenzję, którą możecie zobaczyć TUTAJ. Idealny dla tłustej cery ale sucha również będzie usatysfakcjonowana. Matuje, nie bieli i jest lekki - polecam!


Bibułki matujące Wibo - U mnie każde bibułki matujące sprawdzają się idealnie, bo po prostu mają zbierać sebum. Te robią to idealnie, więc po co przepłacać. Kosztują niewiele i są świetne. 


Żel pod oczy i na powieki FlosLek ze świetlikiem - To już moje kolejne opakowanie. Nie używam go z myślą o nawilżaniu skóry pod oczami, bo chyba byłby nieco za słaby. Natomiast na opuchnięte i piekące oczy jest niezastąpiony. Po ciężkim dniu, kiedy moje oczy są zaczerwienione i podrażnione sprawuje się wzorowo. Mógłby być jednak troszkę bardziej wydajny.




Błyszczyk Manhattan High Shine Lipgloss - Uwielbiam błyszczyki z tej serii. Są lekkie i nie klejące, a błyszczą się wspaniale. Zawsze kupuję kilka z tej serii gdy tylko robi się słoneczniej.


Carmex Moisture Plus - O właściwościach tego cuda nie trzeba dużo pisać. Latem, kiedy usta są spieczone słońcem zawsze przynosi mi ulgę. Do tego ma piękny, różowawy kolor i wygodny sztyft.


Wibo Eliksir - Tych pomadek przedstawiać nie trzeba. Ich popularność zaskoczyła chyba nawet producentów!  Moje ulubione kolory to czerwień i fuksja. To jedyne tak wyraziste odcienie w całej gamie i jestem nimi oczarowana!




Dove Go Fresh Cocumber & Green Tea -  Uwielbiam zapach tego dezodorantu. Może nie chroni jakoś specjalnie przed potem ale jego zapach jest odświeżający. Szczególnie lubię balsam o tym właśnie aromacie, jednak już mi się skończył. 


Rajstopy w spreyu Sally Hansen Tan Glow - Kiedy nie miałam jeszcze opalonych nóg, to ten sprej sprawdzał się idealnie. Teraz już go nie potrzebuję, jednak jeśli Wasze nogi są blade, to polecam. Świetnie wyrównuje koloryt i ukrywa drobne pajączki i niedoskonałości.


Woda termalna La Roche Posay - Uwielbiam ją za to, że koi wszystkie podrażnienia, szczególnie te posłoneczne. Spryskuję nią również włosy, kiedy kładę się spać. Koniecznie zabierzcie ją ze sobą na urlop.


Perfumy Calvin Klein Sheer Beauty - Używam tego zapachu tylko latem, bo lubię, kiedy zapachy kojarzą mi się ze słońcem i plażą. Zimą, gdy tylko go powącham, od razu przed oczami pojawiają mi się letnie migawki :-) Zapach nie utrzymuje się jakoś wybitnie długo ale pachnie świeżo i kobieco. 


Olejek Nuxe ze złotymi drobinkami - Recenzję znajdziecie TUTAJ. Używam go przede wszystkim do nóg. Efekt jest naprawdę powalający, bo drobinki niesamowicie się błyszczą. Daje to efekt zadbanych, apetycznych nóg. 




Lakiery Lovely Gloss Like Gel - Z tym żelowym blaskiem bym nie przesadzała, jednak kolory są świetne! Szczególnie latem lubię takie odcienie na stopach. Przy nawet delikatnej opaleniźnie takie lakiery prezentują się superwakacyjnie!



A czy Wy macie swoich letnich ulubieńców bez których nie wyobrażacie sobie słonecznych dni? 

Chętnie poczytam co macie w swoich niezbędnikach. 



Pozdrawiam,
D.

_________________________________________________




62 komentarze on "Letni niezbędnik kosmetyczny czyli moje wakacyjne must have."
  1. A jak to jest z konsystencją lakierów od Lovely? Łatwo rozprowadzić je na paznokciach, czy się ciągną i kleją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągną się i kleją. Do tego długo schną ale uwielbiam te kolory.

      Usuń
  2. lakiery śliczne :-)takie letnie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak lakiery są świetne !!! Mam jedną z tych szminek z eliksiru, ale wytrzymałością nie powalają - ale od czego ma się pomadkę w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymałość faktycznie taka sobie, ale zła nie jest :)

      Usuń
  4. muszę w końcu kupić te rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój niezbędnik wyglądałby bardzo podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba i ja pokuszę się o taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woda termalna i u mnie ma honorowe miejsce :) błyszczyk manhattan ma świetny kolorek - nie znam dobrze produktów do ust tej marki, ale chętnie poznam.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. la roche posayem 50tka mnie zaciekawiłas

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak dużo tego :)
    Ja mam ochotę na olejek NUXE, bardzo mnie kusi zarówno wersja zwykła jak i ta z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja zwykła szału nie robi ;) Jednak ten z drobinkami jest świetny i bardzo wydajny. Zresztą, odsyłam do recenzji :)

      Usuń
  10. no same ciekawe rzeczy, aż nie wiem gdzie oczy podziać ;d lakiery mają cudowne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie mialam tych rajstop , slyszalam, ze sa fajne, nie brudza w upalny dzien? Czujesz je na skorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie brudzą, jednak musisz poczekać jakieś 15 minut po nałożeniu, żeby się wszystko wchłonęło zanim założysz ubranie. Czuję, że mam coś na nogach, jednak dla takiego efektu można to znieść :)

      Usuń
  12. Los esmaltes y los labiales son preciosos. Un saludo
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na lato mam tez filtr do twarzy 50 ale z Vichy i również polecam. Lakiery, ktore masz z Loveley i pomadki Wibo to zdecydowanie moje kolory. Również obserwuję:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze z Vichy ale tego z LRP nie zmienię chyba nigdy :)

      Usuń
  14. love the products!!
    your blog is amazing!! gonna follow now!! ^^
    thanks for visiting mine!
    xoxo
    http://www.rendasebatons.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przed wyjazdem też pewnie sporządzę podobnego posta :D bo na tą chwilę ciężko mi jest stwierdzić co jest niezbędne bo dawno nigdzie nie jeździłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie później wrócić do takiego posta, gdy przyjdzie do pakowania :)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy post ;) Wiele niezbędnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kosmetyki jak najbardziej w moim stylu :) już nie wspomnę tutaj o moim ukochanym zapachu Calvina Kleina na którego się czaję już od pewnego czasu :) wodę termalną dopiero zaczynam testować i mam nadzieję że również u mnie się sprawdzi :) Ostatnio też dużo słyszałam o tych rajstopach w sprayu z Sally Hansen, bardzo chciałabym go przetestować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopki to naprawdę hit, bardzo poprawiają wygląd nóg! :)

      Usuń
  18. Widzę tu kilka ulubieńców,szczególnie perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę nietrwałe ale faktycznie pachną pięknie :)

      Usuń
  19. Ja muszę w końcu zakupić sobie te bibułki matujące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. woda termalne moje male uzaleznienie , lato czy zima ...

    mam ten olejek z nuxe i jeszcze ani razu nie uzyłam hm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to na co czekasz :-) Fajnie wygląda na nogach :)

      Usuń
  21. Muszę wypróbować kiedyś tego carmexa w kolorze :-) Ja nie wyobrażam sobie lata bez mgiełki do twarzy i ciała, np. Oriflame Amazonia. Przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ja też lubię mgiełki do ciała, szczególnie z Avonu :)

      Usuń
  22. niestety krem bb garniera jest dla mnie za ciemny, większość kosmetyków z Twojego niezbędnika znam i lubię.
    Świetlik, rajstopy w sprayu to moje hity, wodę termalną porzuciłam na rzecz hydrolarów, używałam tej samej.
    zamierzam kupić te szminki wibo bo mają super game kolorystyczną i niskie ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pomadki z Wibo, na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  23. uwielbiam takie posty ;) muszę kiedyś wybrać się po te lakiery z Lovely, bo kolorki widzę mają piękne ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są fajne ale niestety lakier bardzo długo schnie, więc jest dla cierpliwych :)

      Usuń
  24. Te perfumy są świetne takie kobiece i świerze, pamiętam kupowałam je kiedyś teściowej w prezencie i była zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, fajną ma synową ta Twoja teściowa :)))

      Usuń
  25. U mnie woda termalna to też must have :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no ja rowniewż widzę znane mi kosmetyki, bibułki także są moimi ostatnimi zakupami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez bibułek nie ruszam się nigdzie, naprawdę fajna rzecz :)

      Usuń
  27. Eliksir z Wibo też ze mną pojedzie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Znalazłabym jeszcze kilka niezbędnych mi rzeczy :D

      Usuń
  29. Krem BB i woda termalna La Roche Posay-mój numer jeden:))
    Mam chęć na ten olejek Nuxe,już tyle się o nim naczytałam i słyszałam pozytywów,że tego lata musi być mój:D

    OdpowiedzUsuń
  30. sporo ich jest, a dla mnie prawie same nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też poluje na ten krem BB od jakiegoś czasu bo moja cera jest nie do zniesienia. Bardzo fajny zestaw! A lakiery cudne, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę kolejny dobry produkt Wibo :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature