Top Social

Bronzer + rozświetlacz czyli Sleek Face Contour Kit duo w kolorze Medium.


Hej dziewczęta!


O kosmetykach ze Sleeka wie chyba każda dziewczyna, która docenia niedrogie i dobre produkty kolorowe. Ja zamawiając jedną z paletek tej firmy, trafiłam właśnie na to duo czyli bronzer i rozświetlacz w jednym. Pomyślałam, że fajnie byłoby coś takiego mieć. Kosmetyki 2w1 opakowaniu zawsze mnie zachwycają, bo nie zajmują mi dużo miejsca w kosmetyczce i rzadziej mi się gubią.  







Niestety jak to bywa z kosmetykami kupionymi pod wpływem chwili i bez zastanowienia - zawiodłam się na tym duo. Jednak winić mogę za to tylko siebie bo po pierwsze kolor Medium jest zbyt ciemny dla mnie (byłby odpowiedni chyba tylko dla mulatek), a po drugie rozświetlacz na mojej tłustej cerze to bardzo zły pomysł. 





Nie byłabym oczywiście sobą, gdybym nie wykorzystała tego produktu w jakiś sposób. Ciemny kolor stosuję jako cień i sprawdza się świetnie, rozświetlacz również ląduje na mojej powiece, ale w wewnętrznym kąciku oka. Tak na marginesie, to zachęcam Was do dawania "drugiej szansy" produktom, które się Wam nie sprawdzają od razu, bo może się okazać, że wcale nie są takie złe. Teraz tradycyjnie kilka faktów:


Zawartość opakowania: Sleek Face Contour Kit zawiera w swoim wnętrzu bronzer oraz rozświetlacz. Opakowanie posiada lusterko i jest naprawdę solidnie wykonane. Z pewnością nie wstydziłabym się czegoś takiego wyciągnąć z torebki. Jedyny minus, to łatwość brudzenia się opakowania. Jednak takie są właśnie uroki matowych, czarnych opakowań.




Formuła i kolory: Nie mam żadnych zarzutów jeśli chodzi o formułę tego produktu. Bronzer jest aksamitny, drobno zmielony, pięknie napigmentowany. Jedyna wada - zbyt ciemny. Do dziś żałuję, że nie wzięłam wersji Light, ale kto mógł przypuszczać, że ten kolor będzie aż tak ciemny i ziemisty? Jedyne jego zastosowanie jeśli chodzi o policzki, to konturowanie w stylu Kim Kardashian i tylko na wieczór. Trzeba jednak z nim bardzo uważać, bo jest naprawdę ciemny. Co do rozświetlacza, to nie wypowiem się, bo moja cera nie znosi żadnego dodatkowego blasku prócz tego, który sama "wyprodukuje" :) Jednak z pewnością spełnia swoją rozświetlającą rolę, szczególnie u mnie na powiekach.


Pojemność:  Opakowanie zawiera 14g produktu. Jego ważność to 24 m-ce po otwarciu.


Cena: Ja rok temu zapłaciłam za niego około 20 zł, jednak gdy dziś sprawdzałam na allegro, to kosztuje prawie 40 zł! Istne szaleństwo, nie jest wart aż tak wysokiej ceny.


Podsumowanie: Możliwe, że gdybym kupiła odpowiedni odcień, to byłabym zadowolona z tego produktu. Jego formuła jest naprawdę warta uwagi. Poza tym opakowanie jest świetnie wykonane i idealne do torebki. Niestety cena jak dla mnie jest zbyt wygórowana.





Czaję się na duo z Elf'a - bronzer i róż. Na allegro śmiga za około 20 zł. 

Miałyście już styczność z tym kosmetykiem? Może polecicie coś z produktów tego typu 2w1 ale z różem?


Pozdrawiam, 
D.


40 komentarzy on "Bronzer + rozświetlacz czyli Sleek Face Contour Kit duo w kolorze Medium."
  1. Świetne rozwiązanie rozświetlacz i bronzer w jednym :)Kolorki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązanie niby fajne ale kolor bronzera fatalny...

      Usuń
  2. według mnie brązer ciut za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ma suchą cerę ale nigdy nie miałam rozświetlacza.
    za 20 zł. skuszę się na tą paletkę ale w najjaśniejszej wersji.
    Skoro ta była dla Ciebie za ciemna to dla mnie też i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. znalazłam Light ale za 40ł + przesyłka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uaa, drogo Ci powiem. Wg mnie nie jest wart swojej ceny, a dziewczyny mi tu właśnie pisały, że wersja Light jest rudawa... Więc może przemyśl zakup :)

      Usuń
  5. ojej jaki ciemny bronzer ;( dla mnie to już byłby mega za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie marzy to trio jeszcze z rozem ,ale na razie mam duze zapasy, moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 40 zł to bardzo dużo :( To paletka cieni jest tańsza...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ;) ja mam z elfa i jestem zadowolona ale na pewno kupię też tą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie i jak Ci się sprawuje to duo z Elf'a?

      Usuń
  9. Jakoś jeszcze nie miałam ochoty kupować brązerów z Sleeka, ale paletki cieni z wielką ochotą zbieram:) Mam smaka po ich szminkach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie byłby zbyt ciemny ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę teraz w Anglii i mam go na swojej wishliscie :) tylko nie taki ciemny :P ja bladzioch jestem

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam w wersji Light, i ciesz się że jej nie wzięłaś, bo bronzer w tej wersji jest rudawy. Sięgam już denka, chcę jak najszybciej zużyć. :P Rozświetlacz lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, czyli ogólnie to duo jest jakieś niewydarzone. Szkoda, bo lubię Sleeka ale to jest bubel.

      Usuń
  14. To jest bronzer? O matko, dla mnie byłby o wiele wiele za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne recenzję, będę obserwować.
    A odnośnie wpisu - rzeczywiście ciemny ten bronzer, ja zdecydowanie bardziej wolę kolory brązowe w tonacji brzoskwiniowej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: I agree with you that the price is too high. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  17. rozświetlacz wygląda świetnie ale bronzer hmm trochę ciemny

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ciemny bronzer :) A myślałam, że ten który kiedyś kupiłam z Flormaru był ciemny ;) Przy nim tamten to pikuś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, jest do tego stopnia ciemny, że używam go jako cienia do powiek w zewnętrznym kąciku. Nie wiem dla kogo ten odcień miałby być, chyba dla Beyonce?

      Usuń
  19. Hi, great post and very interesting, did not know these products. I like.

    I would like to follow each other? let me know

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/2013/06/combo-pack-y-discos-desmaquillantes-de.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę na ten zestaw, ale w wersji light :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dziewczyny piszą, że jest pomarańczowy, więc się jeszcze zastanów :)

      Usuń
  21. Coś dla mnie:) Używam albo bronzerów, albo róży w kolorze brzoskwini, inne (różowe) jakoś do mnie nie pasują. Mam swój ulubiony róż z Mary Kay który chyba nigdy się nie skończy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie ciemny, ale rozświetlacz mi się podoba :) Nie jestem w stanie polecić żadnego dobrego duo, bo ich nie używam. Zawsze jest tak, że jedna połowa jest gorsza albo nie pasuje mi kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kiedyś miałam ale teraz już raczej jest bez pomyłek od kiedy buszuję po blogach i czytam recenzje :)

      Usuń
  23. o matko, faktycznie ciemny jest skubaniec, chyba bym sobie krzywdę nim zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od bronzerów bardziej lubie pomarańcze,ale ten wygląda niezwykle ładnie,tylko za ciemny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jaśniejszy odcień tego produktu...używam nieczęsto, ale kolor jest odp. dla jasnej karnacji. Co do rozświetlacza...strasznie tępo się nakłada i migruje po twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam duo z Elfa i chwalę sobie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciemny bardzo faktycznie, taka czekolada :> No ja cały czas się próbuję skusić, teraz już nie na duo a trio - i jakoś ceny przeboleć nie mogę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już praktycznie zdecydowałam, że kupię tą au naturel, bo ona jak dla mnie owszem, jest idealna na dzień, ale na wieczór też się bardzo dobrze nada!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ podwindowali cenę!! Za ciemny faktycznie;/

    OdpowiedzUsuń
  30. A napaliłam się na to duo ;) Myślę, że wersja Light nie byłaby taka zła. Jak uszperam trochę kasiorki, to się skuszę :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam oba i ten ciemny idealnie sprawdził mi się na lato,a rozświetlacz w nim przypomina mi kultowy cień MUG Shimma Shimma :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature