Top Social

Ambasada piękna Astor: Prezentacja wygranej palety cieni Heidi Klum dla Astor + makijaż.


Hej!

Jakiś czas temu  wygrałam w konkursie organizowanym przez Astor. Nagrodą była paleta cieni sygnowana przez Heidi Klum. Dziś wreszcie ją dostałam i postanowiłam od razu napisać kilka słów na jej temat. W przesyłce znalazł się również notatnik z kalendarzem - uwielbiam takie gadżety! 

Mam dla Was również makijaż wykonany z użyciem tych cieni - zapraszam do oglądania!


Ambasada piękna Astor: Prezentacja wygranej palety cieni Heidi Klum dla Astor + makijaż.









Zawartość palety: Paletka mieści 60 cieni. Kolorystyka jest typowo wakacyjna, jednak nie brakuje odcieni klasycznych. Kolory są w większości błyszczące, z drobinkami. Tych matowych jest niewiele i są raczej kolorami satynowymi. W palecie znajdziemy również 2 aplikatory, których rzecz jasna nie będę używać. W komplecie również duże lusterko. Design palety bardzo mi się podoba - jest klasyczny i elegancki.


Pigmentacja cieni: O ile te z drobinkami są całkiem nieźle napigmentowane, to matowe kolorem nie grzeszą. Jednak na bazie Art Deco całkiem nieźle się prezentują. Szczególnie urzekły mnie kolory brązowe, ceglane i wpadające w pomarańcz. Wiele jest także odcieni różu, co bardzo mnie cieszy, ponieważ łącząc róż i brąz można wykonać wiele dziennych, jak i wieczorowych makijaży. 


Aplikacja: Nakładając je suchym pędzelkiem trochę się osypują, jednak nie bardziej niż cienie Sleeka.


Trwałość: Myślę, że nałożone bez bazy mogłyby znikać z powieki. Jednak na bazie trzymały mi się cały dzień, bez rolowania. 


Podsumowanie: Jestem zwolenniczką palet do makijażu, ponieważ mamy wszystko to, czego potrzebujemy w jednym miejscu. W tej od Astor brakuje mi jedynie kolorów typowo matowych. Co do tych błyszczących, to są naprawdę ciekawe i myślę, że będę z niej często korzystać, tworząc letnie makijaże. Szkoda, że Astor nie wprowadził tej paletki do regularnej sprzedaży ale kto wie, może w przyszłości pojawią się w sklepach. 


A oto mój dzisiejszy makijaż wykonany za pomocą właśnie tej palety.


Ambasada piękna Astor: Prezentacja wygranej palety cieni Heidi Klum dla Astor + makijaż dzienny Astor dla zielonych oczu
Wibo Eliksir 03 fuksja makijaż codzienny


P.S.  

Na ustach Wibo Eliksir 03. Wspaniała fuksja, naprawdę mi się podoba. To moja kolejna pomadka Wibo Eliksir i muszę znów podkreślić - są genialne! Ich sukces chyba zdziwił nawet samych producentów :-)


Pozdrawiam,
D.


__________________________________________________________________________________






46 komentarzy on "Ambasada piękna Astor: Prezentacja wygranej palety cieni Heidi Klum dla Astor + makijaż."
  1. o jaaaaaa! <3 !!!!!!!! gratuluję wygranej palety bo jest NIEZIEMSKA!!! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej wspaniałej nagrody ! ;)
    Piękny makijaż ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna paleta i przepiękny makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paleta i piękny makijaż gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka przypomina mi te z NYXa :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże jaka piękna :) też bym taką chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  8. paleta jest świetna :-) super no troszeczkę zazdroszczę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest naprawdę piękne.
    Szkoda, że ​​wprowadzą te palety szczotki tak źle ...Piękny pocałunek.
    The makeup is really beautiful.
    It is unfortunate that bring these brushes palette so bad ... A kiss.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam czwórkę z Astora i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna paleta i piękne barwy:) Makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny makijaż ! :)
    ja również dziś dostałam tą paletę :) i się doczekać nie mogę kiedy nią coś zmaluję :

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, paleta jak marzenie :) makijaż jak zwykle śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój makijaż jest genialny,
    !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: congratulations on winning that palette. Very cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. Któryś raz już ja dzisiaj u Was widzę i nadal nie mogę wyjść z zachwytu jaka jest piękna. A makijaż świetny. Jednak ciekawa jestem tych żywszych kolorków jak będą wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz przepiekne oczy i na nich tworzysz cuda;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i zarazem zazdroszczę paletki :) a makijaż bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta prześliczna jak i makijaż. Patrząc na to co zmalowałaś chyba dałoby radę to zrealizować za pomocą Sleek oh sa special;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory. Makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Que maravilla, que variedad de colores
    Un beso
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tym makijażu!
    Jak to dobrze że ja trafiłam na Twojego bloga! :) ;*

    Paletki strasznie zazdroszczę ale oczywiście gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Szybka jesteś hihi :D ja jutro pomaluję :) Ślicznota z Ciebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna paleta, a makijaż pierwsza klasa...super zblendowany ciemny cień:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda,że paletka nie jest do kupienia,właśnie szukam jakiś delikatnych cieni na lato :)
    Makijaż-piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow.Gratuluję wygranej.Paletka cudowna a makijaż jak zwykle przepiękny.;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your lipstick!!! The palette is really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż i cudna paletka<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz piękne włosy, ale na pewno o tym wiesz. A paletka ma bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  30. love this so soft and pretty

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej! A makijaż obłędny!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna pomadka, śliczny makijaż, Śliczna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Potwierdzam, piękna pomadka/błyszczyk. Możesz zdradzić co to za cudo? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature