Top Social

Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha.



Hej!

Chciałabym się z Wami podzielić moim ulubionym stylem malowania paznokci, który stosuję bardzo często i w różnych kombinacjach kolorystycznych. Reverse french manicure czyli odwrócony frencz jest banalnie prosty w wykonaniu, jednak musicie mieć bardzo świeże lakiery z dobrymi pędzelkami i oczywiście pomysł na dobór kolorów. Możliwości jest naprawdę mnóstwo!


 

Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha




Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha


Czego użyłam?

 
Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha




Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha


Jak go wykonuję?



W przypadku połączenia bieli i czerni: Maluję cały paznokieć 2 razy kolorem białym zwracając szczególną uwagę na ładny kształt przy skórach. Po wyschnięciu białego lakieru nakładam czarny. Ilość warstw zależy od Was i od lakieru (czy dobrze kryje). 


W przypadku połączenia różu i czerwieni: Maluję cały paznokieć kolorem  różowym, po wyschnięciu nakładam czerwony. Przy takim zestawieniu kolorów ważne, aby były mocno kontrastujące, a już jakby były neonowe to w ogóle extra efekt!


Proste, prawda? 



Ostatnio natknęłam się w sieci na zdjęcie manicure Jennifer Lopez, jej dobór kolorów jest przepiękny, szczególnie na bardziej oficjalne wyjścia, czy też po prostu do pracy.



Jestem ciekawa czy taki manicure przypadł Wam do gustu?


Jeśli tak, to zapraszam do wrzucania na blogi swoich wersji kolorystycznych tego manicure!




Pozdrawiam!
D.

Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha

36 komentarzy on "Reverse french manicure czyli moja wersja odwróconego frencha."
  1. ciekawy efekt. nude wymiata, na ostatniej fotce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ale niestety nie mam takiego koloru :)

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszło. Ten czarno-biały jest bombowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooooow beautiful manicure, follow you from italy, kisses, lisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to nawet do zwykłego frencha nie mam cierpliwości, ale przyznaję, efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja też ale czasami trzeba się skupić :P

      Usuń
  5. świetny pomysł, podoba mi się :) zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł:) jednak najpierw muszę zapuścić moje krótkie paznokcie i wtedy na pewno spróbuję :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na długich będzie się najlepiej prezentował :)

      Usuń
  7. nawet fajne, ale wolę klasyczny french :)

    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, możesz wybrać wężowy choker. :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie połączenia lakierów na twoich paznokietach :D
    rzeczywiście możliwości może być wiele :)
    mnie najbardziej przypadł do gustu ten czarno-biały ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for visiting my blog and your lovely comment dear <33
    I lovvee the black and white design!
    Did you want to follow each other on GFC and Bloglovin?
    I just followed you on both and I'd appreciate it if you would stop by my blog again too and maybe follow me back? Let me know ;))) ❤

    Hoping to stay in touch ❤
    xoxo Jenny Tsang
    www.tsangtastic.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks so much for watching :) I follow you on Bloglovin :)

      Usuń
  10. Beż podoba mi się najbardziej, będę musiała sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wersja biało czarna cudowna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow super to wygląda jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie wygląda, najbardziej podoba mi się wersja czarno-biała i nude ;)
    Chyba stworzę coś podobnego na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie i świetny pomysł na ich pomalowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zawsze to coś innego niż tradycyjny french :)

      Usuń
  15. bardzo fajny pomysł :) muszę spróbować jak będę malować następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wypróbuję przy najbliższej okazji, jednak zawsze mam problem z malowaniem "przy skórkach" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW pierwszy raz widze tak fajowe paznokcie, efekt naprawde niesamowity, zaraz sama sprobuje cos takiego stworzyc :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature