Top Social

Miętowe paznocie czyli Rimmel Lycra Pro w odcieniu 500 Peppermint.


Hej!

Ostatnio mam "fazę" na bardzo kolorowe paznokcie i eksperymentuję z różnymi lakierami. Kiedyś używałam tylko odcieni czerwonych, bordowych oraz brązowych. Od jakiegoś czasu jednak podobają mi się kolory miętowe, żółte i seledynowe, a także mocniejsze róże i fiolety. Generalnie pastelowe paznokcie wyglądają świetnie. Trend na kolorowe pazury wyraźnie się ostatnio uwidocznił, co mnie bardzo cieszy. Po długiej i męczącej zimie, fajnie jest nacieszyć oczy takimi kolorami :-)

Dziś chciałabym Wam pokazać ciekawy odcień mięty, wpadającej bardziej w kolor niebieski, niż zielony. Jeśli zatem czegoś takiego szukałyście, to Rimmel Lycra Pro w odcieniu 500 Peppermint przypadnie Wam do gustu.

Lakier jest bardzo trwały i lśniący. Na opakowaniu jest napisane, że powinien wytrzymać nawet 10 dni. Ja jednak nigdy nie trzymam tego samego lakieru tyle na paznokciach, więc nie mogę stwierdzić, czy faktycznie jest tak długotrwały. Przez 5 dni kiedy go nosiłam nic się z nim nie działo, tak więc jeśli szukacie w lakierach trwałości - polecam. Ciekawe tylko czy wszystkie odcienie się tak dobrze trzymają?


A czy Wy lubicie takie pastelowe lakiery?











Pozdrawiam,
D.
62 komentarze on "Miętowe paznocie czyli Rimmel Lycra Pro w odcieniu 500 Peppermint."
  1. następnym razem kupię taką śliczną miętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie kolorki;) Sama mam bardzo podobny z Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś słyszałam, że podobno jest zbliżony do miętuska od Essie. Nie wydaje mi się, wygląda inaczej. Ale jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie jest typowo miętowy, a ten bardziej wpada w błękit.

      Usuń
  4. Piękny kolor. Miałam podobny z jakiejś limitowanej edycji Wibo, ale pomalowałam trzy razy paznokcie, a później lakier zgęstniał. Jak pech, to pech. ;)
    Ja maluję pazury na kolorowo, nawet kiedy za oknem jest śnieg. Nie ma się co ograniczać i dzielić lakiery na wiosenne, letnie, jesienne i zimowe. W lecie czasami mam ochotę na jakieś ponure kolory, a w zimę nagle najdzie mnie na słoneczny żółty i też wszystko gra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lakiery Wibo nie sa najlepszej jakości, przekonałam się o tym całkiem niedawno...

      Usuń
    2. U mnie lakiery z serii Express Growth świetnie się sprawdzają, ale nie wiem jak inne serie i edycje limitowane. ;)

      Usuń
  5. W kolorze już się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam pastele, dziś mam troszkę ciemniejszy odcień na paznokciach niż Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeden miętowy lakier i taki kolor nie wygląda na moich bladych dłoniach dobrze ;c niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miętę. Lubię, jak współgra z moją bladą karnacją. Jeden z ulubionych kolorów na paznokciach ever :)

    OdpowiedzUsuń
  9. póki co cieszę się zieloną miętą Essie, ale ten błękit też pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny miętowy kolorek!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pastelowe lakiery w tym sezonie :) Muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny kolor :) uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny i zdecydowanie w moim typie :) Aż żałuję, że nie przygarnęłam go przy okazji ostatniej promocji w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ale w regularnej cenie trochę drogi :)

      Usuń
  14. śliczny kolor :-) lubię lakiery firmy Rimmel

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne:)
    Fajny blog - obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci paznokci, a kolorek mój ulubiony jeżeli chodzi o lakiery :D

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    http://www.makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest! Mogłabym się skusić, oj mogłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, przy najbliższej okazji go kupię, a w buteleczce wygląda tak zwyczajnie, za to na pazurkach ... wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek. Ja mam z tej serii new Romance ale dopiero w fazie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam ten lakier... nie kupiłam bo zwyczajnie za dużo już wydałam, ale piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ja też poszalałam w tym miesiącu :)

      Usuń
  21. Uwielbiam pastelowe kolory! W okresie letnim wyglądają bardzo delikatnie i przede wszystkim kobieco :) Posiadam zielony kolorek z tej samej serii, ale jeszcze nie testowałam. Mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor! Zazdroszczę, że konsystencja lakieru i trwałość jest świetna, bo ja mam też z tej serii lakier ale w innym kolorze i to totalna porażka. Nie wiem, może dam mu jeszcze szansę za jakiś czas, może troszkę zgęstnieje i będzie lepszy. U mnie przy nawet trzech warstwach widać prześwity, mimo tego, że lakieru jest już grubo. A poza tym po 4 dniach odchodził od paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to faktycznie kiepski, nie cierpię lakierów, które prześwitują... :/

      Usuń
  23. bardzo ładny odcień, i faktycznie lakiery z Rimmela są bardzo trwałe i przyjemne w aplikacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie wszystkie ale ten całkiem ok :)

      Usuń
  24. Hi I love that colour!! its awsome!!!
    xoxo
    Vane
    http://stardollestudiomakeup.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten lakierek i niedawno pokazywałam go na swoim blogu :) Uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  26. ojjj..żebym ja mogła spotkać się z takim kolorkiem - jest piekny :) być może nie zwracam na takie kolory uwagi, bo ogolnie nie lubie takich, ale ten wygląda wyjatkowo pięknie

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this color, Your blog is wonderful and very interesting. Kisses and hugs.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mint is such a stunning color! And the shape of your nails is beautiful dear. :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ahh this is such a pretty color! I am obsessed with mint nails so I definitely check this one out! Lovely photos hun! :))

    Andrea | RosyChicc

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszelakie odcienie mięty<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez udało mi się darować tego miętuska na wyprzedaży serii. Uwielbiam go, ma piękny kolor i krycie rewelacyjne. Nie znalazłam w nim wad. Moja idealna mięta na lato.

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, ale piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Such a pretty color. I love mint shades! Thank you so much for stopping by my blog! xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak mi się bardzo ten kolor podoba, że chyba go sobie kupię! No niesamowite wrażenie robi!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pastelowe lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  36. No i przepadłam. Muszę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz bardzo ładny kształt paznokci :) kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  38. IDEALNY <3
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pastele zawładnęły też moimi paznokciami :) Ładna ta miętka, tak żywa :) Moja do mnie już jedzie, tylko od Sally H.

    OdpowiedzUsuń
  40. Claire's ma fajną miętę i to za 5zł :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej. Mam identyczny kolor i wiele innych z Rimmela :) co do polecenia zgadzam się tez na swoim blogu polecam te lakiery. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne paznokcie i manicure. Miałam ten lakier i bardzo go lubiłam, niestety mój mąż przypadkiem stłukł buteleczkę;):(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature