Top Social

Lovely Classic Nail Polish czyli elektryzujący niebieski z Rossmannowskiej promocji.


Hej.

Podczas promocji w Rossmannie kupiłam 2 lakiery Lovely: róż oraz niebieski. Jest to kolor wobec którego nie można przejść obojętnie: mega intensywny, elektryzujący i oryginalny. Oczywiście tylko na jakieś specjalne imprezowe wyjścia, na co dzień jest chyba zbyt "oczojebny". Dwie warstwy to podstawa, dość długo schnie, z dużym połyskiem. Kolor ma nr 94. Kosztował 3,39 - żal nie brać :-) To mój pierwszy lakier w takim kolorze. Jestem raczej tradycjonalistką jeśli chodzi o kolory na paznokciach ale ten wyjątkowo mi się podoba.



A Wy co o nim sądzicie?



Lovely Classic Nail Polish nr 94 czyli elektryzujący niebieski lakier z Rossmannowskiej promocji









31 komentarzy on "Lovely Classic Nail Polish czyli elektryzujący niebieski z Rossmannowskiej promocji."
  1. cudowny kolor, bardzo by mi pasował do mojej sukienki wieczorowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, chociaż ja preferuje jaśniejsze kolory na pazurkach ^.~ Ale raz na jakiś czas można tak zaszaleć, chyba skuszę się znów do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam go w dzisiejszej notce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go brać :P Bardzo podobny też jest z Wibo Express Growth.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Chyba właśnie znalazłam ten, którego szukałam od dłuższego czasu :) A planuję "marynarskie" paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałabym sie, że będzie tak ślicznie wyglądał na paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na paznokciach prezentuje się bardzo fajnie, ja z tych wzięłam jasny cytrynowy oraz jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo... elektryczny :) Ja ostatnio bardzo lubię takie mocne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Omnomnomnom <333

    Chciałabym go mieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, ale ja na co dzień nie mogę takich używać;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor :) Byłam bliska kupna, jednak przypomniałam sobie, że mam już podobny :D Masz piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Un azul metalizado precioso! lástima que aquí no se encuentre esa marca! Saludos desde Spain

    OdpowiedzUsuń
  13. precioso este colore
    Te sigo y te invito a mi blog (bueno mas bien a todas las invito).
    Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this color for nails!!!
    You have an amazing blog!
    We have just seen your comment, because you put it in an old post. But we are following you with GFC now.
    Kisses from Spain.

    http://cocosmile9.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this color for nails!
    We really like with your blog! It's amazing!
    We have just seen your comment on our blog because you put it in an old post.
    We are following you with GFC now.
    Kisses from Spain!

    http://cocosmile9.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your comment. I follow you too.
    Beautiful colour. Kisses.

    http://floresparachic.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. głęboki kolor, podoba mi się :)
    Pokaż nam swoje zwierzaki- dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love that blue!
    Following you :)
    http://miramoda.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the electric blue! :)

    http://molanmas.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. czaiłam się ostatnio na niego!;D jest przeeeepiękny!;) Pozdrawiam!
    Zapraszam do Zabawy!
    http://alicjamatys.blogspot.com/2013/05/zaproszenie-do-zabawy-u-maliny.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam bardzo podobny z golden rose;)
    Śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  22. es precioso
    un beso
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. napatrzeć się nie można, cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely color and your nails are pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak lubisz niebieski to cudowniasty mają w Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature