Top Social

Co kupiłam w Rossmannie na promocji -40% ? Haul kosmetyczny.


Cześć!

Rossmannowe szaleństwo dopadło i mnie - niestety... Miałam już swoje plany dotyczące zakupów z kolorówki, a więc gdy tylko usłyszałam o promocji  -40% na produkty do makijażu i pielęgnacji twarzy, to postanowiłam wybrać się do Rossmanna.

Fajnie się złożyło, że niedługo Dzień Mamy, a więc dużo rzeczy, które kupiłam jest właśnie prezentem dla mojej mamuśki. 


Rossmann -40% na kosmetyki do makijażu i produkty do pielęgnacji twarzy














 Będę testować i recenzje z pewnością pojawią się wkrótce na blogu. Jestem szczególnie ciekawa jak będzie spisywał się zielony korektor Magic Pen Anti Redness z Lovely oraz satynowe duo cieni również tej samej firmy. Nie miałam jeszcze okazji testować  Maybelline Color Tattoo, więc zakupiłam kolor 45-infinite white. Pomadki z Rimmela także zrobiły na mnie wrażenie, więc z pewnością będziecie miały okazję zobaczyć makijaże z ich udziałem.

Szkoda, że Rossmann nie ma fajnych pędzli w sprzedaży, ani tak naprawdę nic ciekawego, jeśli chodzi o cienie do powiek. Szukałam jakiejś palety z brązami ale niestety nic nie wpadło mi w oko. Będę musiała rozejrzeć się w internecie.   

A czy Wy skorzystałyście z promocji w Rossmannie? 

Co ciekawego kupiłyście?

Pozdrawiam,
D.
74 komentarze on "Co kupiłam w Rossmannie na promocji -40% ? Haul kosmetyczny."
  1. Pomadki są super! :) Widzę, że jak ja poszalałaś w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo! Ile tego!
    Korektor Magic Pen z Lovely mam, ale w wersji normalnej, jest niestety beznadziejny, kompletnie nie kryje, a pod oczy się nie nadaje bo wchodzi w załamania ;/
    I kupiłam ten sam lakier, brzoskwiniowy z Lovely :D
    I zastanawiałam się też nad kremami Alterry i serum, ale w końcu przypomniało mi się że serum dobrych opinii nie ma, a kremów Mama ma dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooj szkoda, że korektor z Lovely się nie sprawdził u Ciebie... Ja jutro będę miała do mojego podejście i zobaczymy jak się spisze. A co do lakierów z Lovely już się nimi pomaziałam i są świetne, z pewnością będzie prezentacja na blogu :)

      Usuń
  3. Zakupy super,ja już 2 raz byłam na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to sobie poszalałaś ;))

    Obserwuję i liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za masa kosmetyków. Zapasy na najbliższe miesiące zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, zapasy to ja miałam już przed pójściem do Rossa :)

      Usuń
  6. Ja kupiłam tylko Piling z Garniera Krem BB Tusz do rzęs i kilka maseczek :/
    Wiadomo kaski nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Super zakupy! Dużo do testowania, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość już jest mi znana ale są też nowości, więc recenzje będą na pewno :)

      Usuń
  8. super :) ja wlaśnie wrociłam też okupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. The lipsticks are gorgeous colours! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Especially the coral one is my favourite :)

      Usuń
  10. Wow, sporo tego ;)
    Ja odwiedziłam Rossmanna dwa razy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego jest :) Większość dla mamy :)

      Ja już omijam to piekielne miejsce szerokim łukiem :P

      Usuń
  11. Niezłe zakupy, u mnie skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great products!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/05/modemusthaves-vs-celine-and-cartier.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Great products!!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/05/modemusthaves-vs-celine-and-cartier.html

    OdpowiedzUsuń
  14. /Ja kupiłam mamie Alterrowy krem pod oczy i na noc i na dzień z tej serii z orchideą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak się spisze :) Ufam tym kosmetykom z Alterry więc mam nadzieję, że mojej mamie przypadną do gustu :)

      Usuń
  15. Dlaczego u mnie nie ma Lovely! ;(( Ubolewam nad tym.Ale zakupy Rossmannowskie udały się zarówno u mnie :) Niedługo i ja się 'pochwalę' na blogu ;)) A u Ciebie... tyle kuszących rzeczy! Oczywiście w Wake Me Up musiałam zaopatrzyć się obowiązkowo, bo właśnie mi się kończy ;) A widzę jakieś 'perfumki' u Ciebie, ale na nie nie było promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma? Myślałam, że w każdym Rossie jest :) Ja ubolewam za to, że nie ma u mnie Revlonu, bo skończył mi się Colorstay i muszę zamówić przez @.

      Usuń
  16. Czy ja dobrze widzę?? Zapach Beyonce?? I jak i jak?:D:D Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Beyonce :) Urzekł mnie taką delikatnie męską nutą. Niestety muszę powiedzieć, że nie jest zbyt trwały :/

      Usuń
  17. Wow, niezłe zakupy :) U mnie wyszło mniej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak jest taka obniżka to kupuję na zapas :)

      Usuń
  18. O kurczę! Ale zaszalałaś!

    Będziesz miała długo o czym pisać! ;-)

    Ja się tam w ogóle nie wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi się zaszalało ale to są zakupy w większości dla mojej mamci z okazji jej święta :)

      Usuń
  19. Przygarnęłabym te tusze;) Fajne kolorki lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaa!!!! Jutro lecę na zakupy!!Świetne łowy u Ciebie :)
    Widzę że zakupiłaś krem alterry z dzikiej róży, dla mnie jest wyśmienity, posiadam na noc i dzień, szczerze polecam :) A maseczki Perfecty cud miód :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci pasuje ten krem :) Ja zakupiłam go dla mamy, sama mam cerę tłustą i problematyczną więc obawiam się, że mógłby mi zaszkodzić :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
    2. Ja tez mam skórę tłustą i problematyczną, mimo 30 lat wyskakują mi często wulkany :/ Kiedyś stosowałam kremy matujące, antybakteryjne, wysuszające, ale one tylko podrażniały skórę i jeszcze bardziej się przetłuszczała dlatego postawiłam tylko na nawilżanie i szczerze to poprawiła mi się bardzo cera, spróbuj a będziesz podkradać mamie ten krem.

      Usuń
    3. Wiem o czym mówisz, ja tak samo ostatnio zaczęłam nawilżać skórę i cera poprawiła się diametralnie :)

      Usuń
  21. O kurczę ale zaszalałaś :D
    Ja trochę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelka! szkoda ze cen nie podałas..ja sie wybieram ale moze w poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
  23. oooOOOOoooo jaaaa!!! ale zaszalałaś!! Szminki przepiękne:D

    OdpowiedzUsuń
  24. To może Sephora? Terz jest ta promocja, że jak oddasz coś starego i zużytego to możesz kupić to samo marki sephora -40%. W zeszłym roku kupiłam tak ich kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love it, love a good beauty buying spree!

    OdpowiedzUsuń
  26. spore zakupy! gratuluję łowów i oby wszystko spisywało się na maxa! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Popłynęło się :) doskonale to rozumiem i wiem z autopsji że po prostu grzech nie brać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. zaszalałaś na maksa. super szminki i lakiery.
    Dobrze mieć zapasy na czarną godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie zakupy :) Ciekawa jestem kosmetyków Lovely bo nigdy ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. niebieski lakier z Lovely wygląda pięknie na paznokciach, wiem bo mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi tambien me ha gustado tu blog y te sigo, Un saludo
    http://anatxufashioncolours.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że pół Rossmana wykupione ;) Fajnie nacieszyć oczy, bo sama nie miałabym odwagi na aż tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię takie szaleństwo, wiem że jeszcze w Hebe jakieś promocje są ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj a ja już myślałam że tylko ja fortunę w Rossmannie straciłam, kurcze 2 podejścia zrobiłam a planuje jeszcze jedno więc u siebie dodam zakupy dopiero pod koniec tygodnia. A tak w ogóle to te lakiery z Lovely są dośc trwałe bo na Wibo niestety się już nacięłam i raczej długo nie wrócę. Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez byłą na wielkich zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega zakupki. Aż zazdroszczę, moje są duzo skromniejsze
    Obserwuję i zapraszam
    http://emte90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam tą czerwoną pomadkę z rimmela (414 that's mauvie) i jestem z niej bardzo zadowolona. tez byłam dwa razy w Rossmanie tak jakoś się rozpędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O mamo! Jesteś szalona!:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature