Top Social

Ciemność na paznokciach czyli Avon Night Violet.



Hej.

Dziś mam dla Was zdjęcia jednego z moich ulubionych lakierów do paznokci z Avon Nailwear Pro w kolorze Night Violet. Bardzo lubię na pazurkach kolory nude oraz wszystkie różowe i pastelowe odcienie ale od czasu do czasu najdzie mnie ochota na coś ciemniejszego. Lakier, który mam na zdjęciach jest po prostu piękny. Elegancki, a zarazem zadziorny i o wiele bardziej wyrazisty na żywo. 






Kolor:  Night Violet z serii Nailwear Pro. Urzekł mnie swoim wielowymiarowym kolorem, który ma w sobie bardzo wiele barw. Wieczorem jest ciemno-brązowy, niemal czarny, a w dzień przemienia się w uroczy fiolet, tudzież śliwkę z kolorowymi drobinkami w słońcu.

Trwałość: Bardzo szybko wysycha, długo się utrzymuje i nie gęstnieje w opakowaniu.

Aplikacja: Pędzelek jest poręczny i maluje się nim bajecznie. Lakier nie zostawia smug i nie odbije się na nim kołdra (wypróbowane).

Krycie: Jedynie do krycia mogę mieć pewne zastrzeżenia, bo 2 warstwy to podstawa. 

A na serdecznym palcu mam lakier z Golden Rose Jolly Jewels, który napakowany jest do granic możliwości kolorowymi świecidełkami. Trzyma się nieziemsko długo i jest nie do zdarcia! Świetnie wygląda na każdym lakierze! Ostrzegam - zmywanie go jest bardzo trudne.
 






Ciemność na paznokciach czyli Avon Night Violet i Golden Rose Jolly Jewels



A czy Wy lubicie takie ciemne kolory na paznokciach?

Jakich kolorów używacie najczęściej?


Pozdrawiam,
D.
25 komentarzy on "Ciemność na paznokciach czyli Avon Night Violet."
  1. This looks very nice... Not a fan of Avon nail polishes but that might change

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek. Fajnei się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie ciemne kolorki na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobają się świecidełka z Golden Rose:), choć kolor Avonu super elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne lakiery oba bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. jolly jewels strasznie sie zmywaja, to prawda..ale sa boskie:)
    u mnie dzisiaj na paznokciach Up Close and Personal -OPI:)
    Twoj lakier jest boski, lakiery z Avonu sa naprawde dobre, mam jeden pomaranczowy, 2 warstwy trzmyaja sie dobry tydzien bez top coatu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie rządzi róż i koral :)
    a z lakierami z avon-u nie specjalnie się lubię.
    mam wrażenie, że bardzo szybko się ścierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. w sam raz na wieczór :-) a w połączeniu z jolly jewels - bajka

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja mam podobne zdanie, tez lubie z regułu nudziaki, ale jeden intensywniejszy też musi byc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor :) od czasu do czasu też lubię ciemne lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki!:) Ja akurat lubię ciemne kolorki na paznokciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory:) I ten muszę natychmiast zamówić!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam wszelkie odcienie rozu i czerwieni :) ale jutro robie czarne ze zlotym, juz mam koncepcje:)
    a co do avonu to wlasnie sie zastanawialam nad wyprobowaniem ktoregos z nich, pewnie różu :D a ten z Golden Rose... pięęęęęęęęęęekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. It looks great. GR Jolly Jewels are awesome :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję;) widzę, że dajesz ciekawe porady,również zaobserwuję:) a mam takie pytanie z Twojej dziedziny:) czy pędzle trzeba myc po każdym makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście myję pędzle raz w tygodniu. Chyba, że robię bardzo kolorowy makijaż oka, to wtedy myję pędzle do oczu zaraz po wykonaniu tego mejkapu. Dodam, że mam 2 pędzle do podkładu więc stosuję je zamiennie :)

      Usuń
  16. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie obu tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek :) Ślicznie się prezentuje ;) Nie wiedziałam,że AVON ma takie ładne lakiery :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest boski, uwielbiam takie, które się długo trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, nie mam takiego jeszcze w swojej kolekcji. Podoba mi się również jj z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny!!! ale i tak już nigdy nie polubię tej firmy...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature