Top Social

Idealny makijaż brwi? Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi.


Hej.

Nie mogłam się dzisiaj oprzeć pokusie, żeby napisać Wam o moim ulubionym zestawie do makijażu brwi, który aktualnie codziennie używam - Catrice Eyebrow Set Duo. Odkryłam go stosunkowo niedawno buszując po Naturze w poszukiwaniu cienia do brwi, bo poprzednik  mi się skończył. Zależało mi na odcieniu bardzo naturalnym, bez rudych tonów, wpadającym wręcz w popiel. Gdy zobaczyłam paletkę Catrice byłam zachwycona - o taki kolor mi właśnie chodziło.


Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi

Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi



Kolory: Paletka jest dostępna w dwóch wariantach kolorystycznych, ja mam zdaje się ten jaśniejszy ale nie jestem do końca pewna. Niestety na opakowaniu nie ma oznaczenia jaki to dokładnie kolor. 
Najczęściej używam tego jaśniejszego, popielatego odcienia, którym wypełniam luki w brwiach. 
Ten kolor idealnie sprawdza mi się do makijażu codziennego, nie jest bardzo mocno napigmentowany, więc nie zrobimy sobie nim "kuku na łuku" :) Natomiast ciemniejszym kolorem zwykle domalowuję końcówkę brwi, ale robię to raczej sporadycznie i wtedy, kiedy mam taki "bad brow day". Obydwa odcienie są matowe, chłodne, absolutnie bez tonów rudych, pomarańczowych i innych raczej nie pożądanych kolorków.


Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi

Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi

Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi - kolory


Trwałość: Cienie nie znikają z brwi i są zaskakująco trwałe. Pod tym względem są bez zarzutu.

Opakowanie: Dwa cienie zamknięte są w poręcznej paletce z wysuwaną szufladką, w której schowana jest pęsetka i pędzelek do brwi. Akcesoria całkiem przydatne, nie są to bezużyteczne aplikatory, które zwykle wyrzucamy. Na co dzień jednak używam swojego sprawdzonego pędzelka z Essence. Paletka kryje w sobie także dość duże lusterko. 



Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi

Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi


Cena: Około 16 zł w Naturach.

Dostępność: Tu widzę jedyny minus. Niestety wszędzie, gdzie byłam są już wykupione, ale jak to mówią: "szukajcie, a znajdziecie".


Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi


Podsumowanie: Jeśli szukacie bardzo naturalnego, chłodnego odcienia podkreślającego brwi, to będziecie zadowolone z tego produktu. Ja na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie podkreślania brwi czymś innym. 
Polecam.




Pozdrawiam,
D.


15 komentarzy on "Idealny makijaż brwi? Paletka Catrice Eyebrow Set Duo - zestaw do stylizacji brwi."
  1. Rozejrzę się za nimi w Naturze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się bo są naprawdę świetne :)

      Usuń
  2. a gdzie mój komentarz? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś poprzemieniałam w ustawieniach i mi WSZYSTKIE komentarze poszły :/ Wybacz :)

      Usuń
  3. miałam kiedyś podobną paletkę z oriflame, bodajże, ale przysłużyła mi się bardziej jako cień do powiek, akurat z brwiami kombinować nie muszę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej też używam jako cieni, ten jasny fajnie subtelnie podkreśla załamanie :)

      Usuń
  4. O super ! Trafia na moją listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej paletki z catrice. Wygląda ciekawie, bo nawet przyglądałam się jej w hebe.;)
    Ja obecnie do brwi stosuję cienia do brwi z Inglota nr 560. Koszt to 10 zł, a starcza na bardzo, ale to bardzo długo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam tej paletki, bo aktualnie uzywam tej z essence, ale po ta siegne na pewno jak wykoncze aktualna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i również polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zestaw, jest świetny. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pozytywy, nie moge nie kupić. Tym bardziej, że poszukuję czegoś do brwi. Ostatnio byłam w drogerii i niestety jedyne co zostało to tester;/ jakoś trzeba bedzie dorwac:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam chyba z rok temu i nadal jest! Uwielbiam i używam codziennie :) Pozdrawiam, buziaki :)

    Ala vel alniac

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature